:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 gutter der ute ser ut til å mene det. de sier det, omtrent alle sammen. men i min verde er linux for idioter og jeg føler meg slett ikke nerdete bare fordi jeg har linux kan noen forklarer meg hva som er nerdete med det? eller er det en "manneting"?
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Eh - du vil heller være idiot enn nerd?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 jeg vil være nerd, det er derfor jeg ikke spør gutta men jeg forstår ikke hva som er nerdete med linux, jeg forstår det virkelig ikke, noe som jo reduserer nerdefølelsen en god del
Gjest Yunie Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Haha, det kommer vel an på hvilken linux du bruker Bruker du redhat el. lign så er du jo bare en wannabe-nerd
camilla^ Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Linux er for de som bruker det og som liker det, smak og behag. Jeg har hatt linux, men har måtte ha microsoft også siden mine skoleprogrammer ikke gikk på linux. Hadde mac på skolen, så kan si jeg hadde litt forskjellig. Nå er det kun microsoft, enklest for ungene og de andre her i huset som ikke kan noe annet. Vi bruker alle, samme pc så da er det ingen vits å ha så mye forskjellig. Jeg får heller bruke det jeg ikke liker best siden ungene klarer dette og jeg slipper å hjelpe til like ofte. Men jeg har vel blitt kaldt nerd en gang eller to før. Men selv syns jeg ikke at jeg var nerd, folk får ha sine egene meninger jeg bryr meg ikke.
Gjest Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Kan bare menn være nerder? Jeg bruker Linux og det er ikke spesielt nerdete med mindre du kompilerer hele sulamitten selv.
lavendelblomst Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg bruker linux. Min favoritt er arch, men det er nok litt for avansert for meg sånn egentlig. Eller så er jo ubuntu super for de aller fleste.
A0rigas Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 kommer helt an på linux versjonen. Ubuntu er ikke spesielt nerdete, men man får jo egen "game linux" og egen "hacke linux". Vil si de versjonene er smånerdete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå