Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Er bare så fantastisk vakker. Hun har veldig utstråling. Den dama liker jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Enig jeg også, virker som en utrolig kul og sporty dame! Har sansen for henne;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jepp- nydelig jente! Gikk på skolen med henne- gjett om vi andre jentene var misunnelig da;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Kjæresten hennes Ailo Gaup, er han en skikkelig fyr? Syns hun fortjener en mann som bærer henne på gullstol, holder et stort bryllup og ærer henne til hans dagers ende ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Puhh.,herlig!!! Rett etter jeg postet innlegget fikk jeg sånn ekkel følelse om at jeg hadde startet noe som ville bli en mobbetråd. Herlig at det ikke ble sånn.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 23:51 her! Må innrømme at jeg var litt redd for at dette var et mobbeinnlegg før jeg åpnet det. Fantastisk at vi damer kan skryte av en annen dame, og ingen som foreløpig har sagt noe negativt. Dette styrker troen min på DiB damene;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Det finnes absolutt noen oss her inne som ikke mobber! Uansett om det gjelder andres blogger, navn, eller kjendiser. Mobbing er skikkelig UT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå