Gå til innhold

barn med flere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre barn med to forskjellige menn. Den første forlot meg og de to barna våre pga en annen dame da yngste var baby. Jeg slet fryktelig med dette i lang tid. Møtte så mann nummer to. Han var kjempeflink med barna mine, og det var skikkelig deilig å ha en mann i livet igjen. Fikk raskt et barn med han, men fant dessverre ut like raskt at jeg hadde gjort en stor feil. Så da befant jeg meg i en situasjon jeg aldri trodde jeg skulle komme i. Sliter fortsatt litt med en slags skam. Saken er at jeg for to år siden møtte en helt fantastisk mann. Vi har gått rolig fram, og bor fortsatt ikke sammen. Problemet er at han ønsker seg barn. Det hadde vært veldig fint å føde hans barn, jeg elsker han, men føler at jeg ikke kan gå for en barnefar nummer tre. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjor det, MEN venta noen ÅR før jeg ble gravid med han da...og ikke minst bodd en god stund sammen først;)men hvis du enda føler slik om noen år så go for it;)

Skrevet

Jeg har ett barn med en mann som gikk fra meg da jeg var gravid. Kunne aldri tenke meg å få barn med forskjellige fedre så her blir det kun det ene barnet.

Skrevet

Det går ikke alltid som man planlegger her i livet.

Det er nok lurt å vente en stund til , bli skikkelig kjent med den nye mannen, det tar vanligvis mer enn to år. men ingenting i veien for å få et barn med han.

Skrevet

Vent litt og se det an:)

Bygdedyret får leve sitt eget liv. Det gjør det uansett.)

Skrevet

Nei for det er så forferdelig å få barn med mer en 1 far 23:13, tenk hva vil folk si...

Skrevet

Det handler ikke om hva folk vil si. Det handler om hva jeg føler og det at jeg ikke klarer å stole på menn igjen. Og da vil jeg ikke få nok et barn med en annen pappa som sikkert også kommer til å forlate oss.

Vanskelig å forklare, men jeg ønsker rett og slett ikke å få barn med en ny fyr. Jeg vil ikke at barna mine ikke skal ha samme mamma og pappa og jeg klarer ikke å tenke på å skulle bli gravid med en annen mann. Noensinne.

23:13

Skrevet

Jeg hadde nok gjort det om jeg hadde vært veldig sikker på at det fungerte bra mellom oss... men jeg hadde nok trengt mer tid enn 2 år på å komme dit hvis jeg allerede hadde 3 barn med 2 forskjellige menn, ja.

Skrevet

Gjør hva DU/dere føler for, og ikke hva andre måtte mene om saken. Men som noen nevner her, bli skikkelig kjent med mannen først, og det blir man ikke før man har bodd sammen en god stund. Iallefall godt over ett år, det er veldig stor forskjell på å være kjærester og å være samboere :) Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Jeg er enig med 23.51.

Har også 3 barn med to menn, nesten som du, HI. Faren til den første forlot meg mens jeg var gravid. Faren til de to yngste fikk alvorlige personlighetsforstyrrelser før han sakte faset seg ut av livet mitt, men det var mye vanskelig og fælt i det siste samboerskapet mitt på grunn av hans tilstand. Han er bedre nå og kan ha ungene i helgene og sånt, men jeg er som du veldig sterkt preget av mine erfaringer.

Har vært sammen med min nåværende kjæreste i snart halvannet år, men vi har valgt å ikke bo sammen. Innerst inne kunne jeg godt tenke meg å få barn med ham, fordi jeg ser at han er en helt annen type person enn mine tidligere menn. Men jeg kjenner meg igjen i de samme tingene som du sier, og jeg hadde selvsagt også en illussjon om den fine, helhetlige familien jeg skulle ha. Livet ble ikke så A4.

Men jeg syns ikke du skulle la deg stoppe av gammeldagse konvensjoner, hvis dere en dag bor sammen, og han er en god og moden person som passer til stefar for dine 3 eldste, og dere velger å få nr 4 sammen: hva kunne vært bedre? Jeg kommer ikke til å få flere barn pga alderen min (jeg er 39 og har bestemt meg for ikke å ta noen sjanser), men var jeg 5 år yngre ville jeg ha vært i samme dilemma som du.

Skrevet

Anonym 23:13: skal du virkelig la det styre deg?

Skrevet

Hadde jeg ikke blitt sammen med faren til datteren min igjen, ville jeg aldri ha vurdert å få flere barn, og jeg holdt meg langt unna noe seriøst med noen som hadde barn i fra før, de årene jeg var singel.

Det var mitt valg, så får andre stå for sine egne.. :)

Skrevet

DU vet at ting kan skje. Av erfaring så vet du at et forhold kan ta slutt,- brått...I tillegg er det risiko for dødsfall og sykdom hos partner som gjør at du igjen kan ende opp som alenemor...Vil 4 barn være noe du greier og følge opp godt nok alene?..Med "godt nok" tenker jeg som DU ønsker og følge opp hvert enkelt barn....

Man skal ikke miste troen på kjærligheten, eller gå rundt og mistenke at denne mannen også er en feil. Men det ER lov og være realistisk. Tenke litt på seg selv og sin MULIGE fremtid og ikke minst de barna du allerede HAR sin fremtid? Vil det være ideelt for DE om du og den nye får et barn sammen? Vil det føre de nærmere den nye mannen? Vil de føle seg tilsidesatt? etc...De ER tross alt viktigere enn både din nye manns ønsker og dine egne...Eller?

Noen kvinner HAR dårlig dømmekraft når det kommer til menn og tiltrekker seg bare "rare menn" eller drittsekker,- samme hvor fine, snille og normale de virker..Tro meg, min søster har vært gift med en og forlovet med to (men barn kun med en) og ingen har kunne forutsi hvilke idioter og/eller drittsekker de var....Før ÅR etter på (10 år, 4 år og 3 år...)VI /venner og familie) har alle fått bakoversveis når de plutselig (???) har vist sitt sanne ansikt. Det er ikke dermed sagt at min søster hverken er dum, tilbakestående eller dårlig menneskekjenner..Har utdanning, fast jobb, menge gode og helt normale venner,eier eget hus, bil (og får ikke bidrag fra barnefaren ut over minstesats fra NAV), tre barn som er veldig sosiale, mange venner, flink på skolen osv osv. SÅ hun er nesten over snittet på alle områder ellers i livet, bortsett fra når det kommer til menn.....

SÅ av denne grunn, samt et par eksempler til jeg kunne kommet med, så hadde jeg selv, om det ble brudd med meg og min samboer,ALDRI fått flere barn med ny mann.....For tar man feil den ene gangen, hvem vet om man er "drittsekkmagnet" eller om det kune var tilfeldigheter.......

Men igjen.:Tenk på barna du har, hva er best for de..Tenke på deg selv og mulige ulike fremtider,- sammen med denne mannen resten a vlivet, eller UTEN ham, med eller uten barn med ham osv osv...Lykke til.

Skrevet

Jeg håper du bare gjør det du føler er rett for deg og kjæresten din.

Bygesladder er bullshit!

Tror folk har andre ting å bry seg om en sånne ting !

Min svigerinne har 4 barn med 3 fedre. Har ikke hørt noe negativt om det!

Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...