Gå til innhold

Melder meg inn her... Og krysser fingrene! :)


Oppsann *Hormonella*

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag, og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! :)

Var i januarklubben, men måtte melde meg fra der

etter at det ble oppdaget svangerskap utenfor livmoren!

Heldigvis er det sjelden det skjer flere ganger, så håper alt går som det skal denne gangen! :)

 

Kan i hvertfall si at jeg føler meg gravid, er kjempe kvalm om ettermiddagen/kvelden, har ømme bryster, null energi og vil bare sove! ;)

husker ikke jeg var sånn de to(tre) forrige gangene, var ikke kvalm i allefall med gutta....

 

Hvordan har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg meldte meg også inn her, og krysset fingrene. Men da jeg så din grunn så skjønte jeg alvoret enda mer. Jeg tør bare ikke tro at dette virkelig er sant, har aldri vært gravid før men har prøvd en periode tidligere.

 

Jeg føler meg også kjempegravid, så det er mye som tilsier at det faktisk ER sant.. :) Puppene mine er blitt tunge og ømme, magen kjennes rar men god ut, litt uvel og liten matlyst, bena mine kjennes ca 150 kg tunge ut, og jeg er så trøtt så trøtt som om jeg skulle vært på rangel i 14dager. En plage jeg jubler over er at jeg har hodepine, influensavondt og kjempevondt i halsen. Vet ikke om dette er tilfedig, men det hjalp meg veldig med å kutte røyken samme dag som jeg testa positivt! ;) Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

 

Håper det går bra med deg og spiren nå, fortjener en opptur etter den opplevelsen du nylig har hatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også meldt meg inn her!! Hadde ikke tenkt å gjøre det siden jeg er litt engstelig for om det skal gå bra, men noe må man gjøre for å få tida til å gå!! ;-) Har to barn fra før og har hatt 2 SA og 1 MA - senest i september/oktober med kraftige blødninger som endte med utskrapning. Fristet ikke med et nytt svangerskap med det samme, for å si det slik, men her er jeg igjen :-D Gravid rett etter p-pilleslutt i desember med usikker termin rundt den 18. september. Helst noen dager før.

 

Så langt hatt de vondeste puppene ever og litt småkvalme. Endel murringer og småvondter i mage og rygg, noe som gjør meg veldig engstelig... selv om jeg vet det også er normalt;-) Håper jeg kommer over "kneika" - uke 6-9. Har mistet mellom da alle 3 gangene. Håper å få følge dere her inne til september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...