Gå til innhold

mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyde: 172

Vekt før graviditet: 63

Trivselsvekt: 63

Vekt som gravid (uke 17): 65

oppfattning av egen kropp: Den er ikke perfekt, men hvem i alle dager har det da? Celulitter er noe svært mange har :) Etter et idiotisk og selvdestruktivt fokus på kropp i 7 år som "ung" (fra 17-25) så går jeg nå aktivt inn for å finne positive og vakre ting ved egen kropp!

Jeg har en pen mage, pene armer, pene bryster osv. Det anbefales! Det tar ikke vekk alle komplekser som man måtte ha, men det er en god måte å få vekk idiotiske tanker om at man er feit, når man faktisk er normalvektig og flott. (Tenk at jeg hadde et mål engang i tiden om å veie 55 kilo! det var liksom så magisk det, å være tynn som en ranglebein!!! idiotisk!)

Alle som er tykke, tynne, normale har godt av en liten oppsummering for seg selv der man fremhever pene ting ved seg selv :)

Så til alle dere her inne, om dere er 30 kilo for mye eller 10 kilo for lite, dere er pene nydelige og bra damer ! Så får man heller ta vektjusteringen (om den trengs) som en sak som kan være med på å få en bedre helse og trivsel :), ikke som en del av skjønnhetstyraniet.

Skrevet

167, veier 52-53..Var betydelig tyngere for kort tid siden..

Skrevet

Nå, med liten baby, ca 78-80 kilo. Er 178 høy, så ingen KRISE, men merker det godt selv ved at de gamle klærne ikke passer. Min normal er 70 kilo, og etter forrige svangerskap var jeg tilbake der etter et år, så stresser ikke ennå.

Skrevet

1.70 og 98 kg

Her eg er GO123. Skal starte når den HELVETES INFLUENSA er over.

Skrevet

168 veier 93,5 :-(

nå slanker jeg meg, å ikke fan om det skal en shake til i dette huset....gikk fan så mye opp da jeg slutta..(9kg før jeg begynte).anbefales ikke.

skal veie 75 kg, da er jeg tynn. er kraftig bygs, så mindre enn det ser ikke bra ut på meg.

bruker m og l i klær. men dongribukene er godt gjemt i skapet hehe

Skrevet

15:14 prøvd vektklubben?? anbefaler ikke shake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...