Gå til innhold

gå seg ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å gå seg ned i vekt bare ved sunn kost og nettopp...GÅING?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det :o)

Skrevet

supert, da skal jeg prøve det;)

Skrevet

Ja, alt hjelper :) Både bevegelse og sunnere mat. Se om du kan kutte litt på middagstallerken også, mulig du spiser mer enn du trenger for å bli mett.

Skrevet

Takk for råd;)Jeg spiser nesten ikke no til middag, max en potet og et stykke kjøtt eller hva annet vi har;)

Skrevet

Jeg kuttet ut det meste av sukker (saft, brus, godt ol) samt potetgull fra mandag til og med torsdag. Etter ett år har jeg gått ned nesten 10 kg... og det uten å røre meg nevneverdig mer... Helgene er hellige, men jeg passer allikevel på å ikke proppe meg med søtt og potetgull, men jeg unner meg det jeg har lyst på!

Skrevet

Det jeg gjør, og har gått ned et par kilo på en uke nå.. er å spise to knekkebrød når det ikke er middagsmåltidet. Det metter mer, er mye sunnere enn brød og man er mett lengre.

Spis 1 frukt om dagen. (Ikke mer)

Spis ca 100 g poteter til middag (eller tilsvarende i ris eller pasta) og et mer av "hovedretten".

Vær forsiktig med saus.

Voila. Har tatt denne kuren før, og flyr ned i vekt.(Les 1.5 kg i uka) Bør ikke gå mer enn 4 timer mellom hvert måltid.

Skrevet

Ja, jeg går 6 timer, fordelt på 3 ganger i uken, dette har jeg gjordt i ca 1 år og har gått ned 10 kilo, og da har jeg ikke sultet meg ihjel heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...