Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg skal snart søke jobb etter 3 år hjemme med barn. Jeg har fra før 5 års ansinitet. Hvor mye tjener dere sykepleiere? Vet ikke lenger hvor mye jeg kan forvente eller spørre om.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jobber som saksbehandler i kommunen og tjener i overkant av 400 000. Latterlig med tanke på at det er det omentrent samme som mine sykepleiervenninner i full stilling og tredelt turnus og gjerne noen forskjøvne vakter/ekstra nattevakter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå