Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Etter å ha spist sunt og trent godt i 11 dager - bør man da ikke se det bittelitt på vekten? Har ikke gått ned et gram. Jeg spiser riktig og trener masse.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 jo det tror jeg du skal se... Jeg har spist sunt i ei uke og gått ned 1,5 kg, uten å trene...men kanskje det sier stopp nå..jeg spiser ca 5-6 måltider fint fordelt utover dagen, og ikke noe store porsjoner..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Ååååå....grrrr.... Jeg gjør som deg med maten. Forstår ingenting. Er jo bare 11dager, men et stakkars gram hadde vært godt å bli kvitt. Men skal gi det tid. Takker og bukker for svar! H.I.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er som deg, HI, Trener og spiser sunt, men vekten går ikke ned med det første. Men når jeg først går ned, etter en halv evighet, da går det unna. Var ihvertfall slik før jeg ble gravid ) Så ikke gi opp!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Ikke bare se på vekta! Mål omkret på mage, rumpe og lår, så ser du nok resultatene;) Trener du opparbeider du deg muskelmasse som erstatter fettet, men du blir smalere likevel=)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 ja bare å stå på! Var ikke meningen å psyke deg ned eller noe, men jeg har spist godteri, MASSE godteri i mange år nå og plutselig stoppet, kan jo hende det er derfor...veier 63 kg nå...og håper å komme under 60 i allefall iløpet av Februar*krysse fingre og tær*...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Høres bra ut. Men hva er en halv evighet da? Ved milkshakekurer raser jeg ned og holder meg der, men har 10kg igjen og tenkte at denne gangen skal jeg ikke sulte meg. Men så lang tid det tar da.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Du slanker bort fett og trener slik at musklene blir større. Derfor holder vekta seg på det samme. Men kroppen din blir mye sprekere og penere da. Og dette er også grunnen til at hun som sier hun slaker seg uten å trene går ned i vekt. Men hun blir ikke noe sprekere eller fastere i fisken, hun får bare litt mindre fett og ingen sterkere muskler.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Jeg skjønner deg, HI! For s@*•n, jeg er så suuuulten! Og suuuuuur! Slanking suger!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 ja jeg blir nok ikke sterkere, men har ikke anledning til å trene heller..har noen hjemmeapparat jeg har brukt tidligere som jeg tenker å ta i bruk;)Men har ikke noe løsgreier som heger og dingler, er ganske fast, bare magen som plager meg litt...sit ups;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 En halv evighet for meg, når det kommer til vektnedgang, var 2 mnd. Hilsen anonym som bruker en halv evighet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå