Gå til innhold

Ultralyd ved Ahus, når skal dere inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt flytta 3 uker fram sånn plutselig av legen, så istedet for termin 20.juli så er den nå rundt 29.juni....

Dere som har termin i slutten av juni -begynnelsen av juli, når skal dere inn til ultralyd, og er dere langt på vei da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jo ingenting når det er den veien :) Min menstermin er 29.juni og jeg skal på UL 02/02. Hadde ønsket meg før, men var nå den timen jeg fikk :)

Skrevet

Men det virker jo som om at du fikk time tidlig da da! :) Hørt at de fleste får nærmere uke 20 der sjuh! :) får sikkert ikke før 21 jeg da ettersom legen sendte inn søknaden før på fredag... :P hadde jo planer om å ha time tidligere jeg, men det fikk jeg ikke av de som jobba i resepsjonen på legekontoret.... jeg "måtte" ha i uke 12.. selv om jeg sa at jeg var forferdelig usikker på termin! :) Legen klikka i vinkel da jeg fortalte han det, for han kjente på livmora mi og mente jeg var allerede 15+4 på veii da istedet for 12+4! :)

Skrevet

Jøsses! det var rar praksis... på legekontoret sa de bare: du kan egentlig få time når du vil, men du må uansett tilbake i uke 12. er jo greit det. Men å nekte folk å komme til legen.. tullete spør du meg

Skrevet

Jeg har menstermin 06. juli. Skal til min første kontroll hos fastlegen imorgen, så får vel vite mer da.

Jeg var forøvrig til privat UL 22.desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...