TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 vi er en gjeng som skal slå sammen feiringen av 30årsdagene våre, så vi slipper å gå i 30års lag hver helg hele våren.. men trenger forslag på ålreite lokaler! gjerne et sted man kan ta med drikke selv.. ikke et sted som åpner for andre kl 23..'' regner med at vi blir ca 150 stk (100-150) forslag?? på forhånd takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå