sillyfilly og Olivia Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Flere enn meg som synes de ungene er SÅ skjønne?? Jeg har en forkjærlighet for sjokoladeunger De er jo melkesjokolade. Hehe. Helt hærlig, med de brune øynene og det glatte brune håret. Åh hvis jeg skulle adoptert måtte det blitt en "sjokolade unge"
mamma til lillingen Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Lurer på hvor John har blitt av i den nye sesongen. Men skjønner godt om han har dratt fra henne, makan til kontrollerende dame.
Sånn kan det gå Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Det er jo blitt 1 1/2 år siden nå at de gikk fra hverandre.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2011 Med 8 barn er det ikke rart de gikk fra hverandre spør du meg. Man kan bli gal av mindre.
mamma til lillingen Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Sant det. Men synes ikke Kate virker så veldig hyggelig, pirker og maser på han stakar mannen. Har ikke fulgt med på så mange sesonger, så henger litt etter. De er vel 6 år i den nye sesongen?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Skjønner ikke at folk velger å få 6 unger på en gang jeg da...
Gjest mphs Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Den "stakkars" mannen gjorde lite i hjemmet, var utro og hun kastet han ut.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2011 De valgte det ikke. De klarte ikke å bli gravide på egenhånd og fikk prøverørs behandling eller noe sånn. Også ble det 6 unger Og har man problemer med å bli gravid tar man ikke abort selv om det er 6 unger i magen.
Sånn kan det gå Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 8 barn i seg selv er jo ingen sak, men når man får 6 av dem samtidig og mor er kontrollfreaken over alle kontrollfreaker så er det jo ikke så rart at det gikk som det gikk.
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Ikke sant. Ingen ting noen andre gjør er bra nok. Grøss. Ungene er skjønne da
mamma til lillingen Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Oi, det visste jeg ikke. Men hallo, ikke rart han måtte utenfor hjemmet for å få seg noe, blir vel lite tid til sånt med kona når man har huset fullt av unger
Anja83 Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Enig i at blandingsbarn ofte blir veldig skjønne, og alle barna dems er kjempesøte. Men glad jeg ikke har så mange av dem. ;-) Min mann er koreansk, og jeg er lys, så vi har en 10 mnd gammel gutt som er en liten "sjokoladeunge", og venter en til til sommeren. Han er ganske så søt om jeg må si det selv, hihi.. Har bilde av han på profilen min her inne. *skryt, skryt* (og ja, vet at det ikke alltid er så populært å skryte av barna sine her inne, men shit heller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå