Gå til innhold

Noen som vil si sin mening om denne brudekjolen;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt min stil men den er jo nydelig :) Får lyst på marengs når jeg ser den :D

Skrevet

Nydelig!!

Hvilken type kropp har du?

Skrevet

Ikke min stil i det hele tatt. Alt for mye fluff... Men det viktigste er at du liker kjolen og gjør du det så går du for den:-)

Skrevet

Fin kjole, men ha tilgjengelig syerske siden de ikke er så gode på mål de der... Jeg bestilte kjole derfra og den var alt for stor, selv om jeg faktisk hadde oppgitt litt mindre mål enn jeg egentlig har (trodde jeg skulle gå ned litt i vekt, det gjorde jeg IKKE)

Du må også ha korsett og "innmat" i kjolen, siden det kun er skallet som kommer, med mindre du avtaler annet. Altså underskjørt og tyll følger som regel ikke med.

Har du alt dette i bakhodet så er det en billig og bra løsning!

Skrevet

RÅlekker, men tenker at det kommer litt ann på din fasong.

Skrevet

Jeg har egentlig timegassfigur.

Men etter 2 kjappe svangerskap så består midja av valker;(

Så skal gå ned en del kg før jeg sender inn målene.. Men siden jeg ikke skal gifte meg før juni 2012 så regner jeg med at det skal gå fint;))

HI

Skrevet

Jeg liker ikke stroppeløse kjoler. Kun de med perfekt modellkropp som kler dem.

Skrevet

nah,liker ikke store bløtkakekjoler!

Skrevet

Ååh, den var nydelig !! Hva koster den ? (så ikke noen pris).

Dersom jeg gifter meg en gang vil jeg gjerne ha en lignende kjole - problemet er bare at jeg har så sinnsykt små pupper så den sklir sikkert ned :(

Skrevet

Det er litt vanskelig når man ikke vet hvordan du ser ut.

Det er litt for mye dilldall for min smak, jeg liker litt enklere. Men det er helt klart en pen kjole :)

Skrevet

Sjekk www.drommekjoler.no Torunns drømmekjoler er også på facebook.

Hun har sykt mange flotte kjoler. og syr det hun ikke har.

Jeg var selv i brudebutikk å prøvde kjoler, fant drømmekjolen, kostet 15000,- Torunn fikset den for meg ut fra bilde. Inkl. slør, veske og litt lenger slep og sjal betalte jeg 4000,-

Skrevet

Likte ikke den så godt. Synes ikke tubetopp er fint på brudekjole. Og resten var veldig 90-talls.

Skrevet

Ikke min type kjole - for voldsom rett og slett, men nå er det jo ikke jeg som skal bruke den ;)

Om du falt pladask for den, ja da sier jeg go for it! Det som teller er at det er DU som liker den!

Skrevet

Det er jeg ikke helt enig i. Hvis man har smale skuldre så er det ofte inne så veldig pent med stropper i alle fall.

Skrevet

Syns den var helt nydelig jeg :)

Skrevet

En gigantisk krem-puff, som garantert gir deg rulle-pupp fra der puppene er, til under armen og ut på andre siden...

Rullepupp er ikke kult og det får de aller fleste som har litt ekstra på kroppen i sånne stroppløse kjoler. Og kjolen er jo 90tallet så det holder, med skinnende silke i skjørte. Grøss.

..men som andre har sagt, er du fornøyd så kjøper du den...

Skrevet

Bortsett fra at den var litt for kritthvit, så var den helt nydelig! :)

Skrevet

Den var RÅKUL.

Men husk er den laga i kina er den ikkje håndsyd. TV2 helper deg hadde ei sak om detta. Ho vart lurt trill rundt.

Skrevet

Syns den var nyydelig! Hadde det ikke vært for at jeg har funnet min kjole, så hadde jeg nok også valgt den der.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Åhh, så fin! Jeg vil også gifte meg!

Gratulerer, forresten :-)

Skrevet

Å den var kjempenydelig, lykke til :-)

Skrevet

Selve livet på kjolen var nydelig, og formen på skjørtet, men liker ikke sånn fluffy marengsskjørt, alt for rotete og voldsomt- jeg liker mer pene linjer.. Men der er jo smaken delt..

Selv liker jeg ikke stroppeløse kjoler, og jeg har sett at Maggie Sottero har mange pene kjoler med perler, broderier og pynt, med stropper (f.eks Natalia eller Kennedy- de modellene skal også ligge på JK)

Lykek til ;)

Skrevet

Altfor mye dill for min del, men hadde vært NYDELIG på noen andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...