Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Vi diskuterer muligheten for å bygge hus. Tomta vil koste ca 500 000 og vi klarer ikke stort annet enn å male selv. Klarer vi å få bygget et hus på ca 200 kvm til maks 2,7? 4 soverom ,2 bad og normal god standar
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 2,7 utenom tomten skal nok gå fint, men med tomt skal det holde hardt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 ikke sjans. da hadde nok flere bygd hus
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Skal det koste 2,7 inkl tomt? Finnes jo en del billige ferdighus. Alvsbyhus eller Ferdighus Norge er billige. Hvor fine de er kan jo diskuteres...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Tror nok dere må regne med minst 3 mill.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 var jeg tenkte selv også. at man måtte ut med minst 3. skal jo tenke hage og garasje også. mulig vi sittter igjen med 500-800 i egenkapital. men lån over 2 mil synes jeg er mye. Vil ikke bare bo heller da. vi har ca 750 til sammen. Da jobber jeg 80%. ikke villig til å jobbe mer.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Vi bygger nå, tomt kr 1,8 mill. + byggekostnader havner på ca 4,5 mill. Huset er på 270 kvm, inkl. utleie. Vi bygger ikke storslaget, men det er mye grunnarbeider. Har 4 soverom, ett bad, ett wc, en bod, et garderoberom i forb. med hovedsoverom, og stue/kjøkken på ca 70 kvm. i vår del. Husk det er alltid budsjettsprekker i byggeprosjekt, masse ting man ikke tenker på. 2,7 høres stramt ut........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå