Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvordan fjerner dere sminke? Hvilke produkter bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg bruker en sminkefjerner fra Clinique som heter Take the Day Off. Og en rensemelk fra Cosmica (apotekvare) til resterende smuss. Dersom jeg er tom bruker jeg babyolje eller våtservietter:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Shisheido cleansing foam. Veldig effektivt og veldig bra for min hud i allefall:) - og usannsynlig drøy!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Jeg bruker som oftest Loreal sin mascara som skal fjernes med vann over 38 grader. Bruker jeg noe annet er det Lancome sin sminkefjerner som gjelder. Uansett avsluttet det med rensekum og ansiktsvann også fra Lancome.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Dermalogica sin rens for sensitiv hud, husker ikke hva den heter, men den er veldig bra for min hud.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Bruker vanlig fuktighetskrem som jeg smører utover og deretter vasker vekk med lunket vann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå