Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvor mange barn har dere? Var de planlagt? Hva er største forskjellen mellom to og tre/fire? Er det mye mye mer stress i hverdagen med tre istedet for to? vi har begge to lyst på tredjemann om noen år,men vet jo ikke hva vi går til...Skal man tenke økonomi så er to nok,men skal man følge hjertet så blir det enda et barn en dag... så derfor alle spørsmålene! takk til deg som svarer!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 dette lurer jeg også på.....mistanke om at jeg er gravid med nr 3 ;-) Har 2 under 5 nå....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Hvor mange barn har dere? 4 Var de planlagt? De 3 første var, ikke siste Hva er største forskjellen mellom to og tre/fire? Det tar lenger tid før man blir ferdig med babytiden og smårollingstiden (som jeg synes er slitsom), og vi må oftere dele oss opp for at alle barna skal få aktiviteter de har glede av enn om vi bare hadde hatt de to eldste. Så er det dobbelt så mye glede og kos med 4 som med 2 :-) Men det er også dyrere og mer og følge opp. Er det mye mye mer stress i hverdagen med tre istedet for to? Har du to barn, så har du allerede en hverdag som i stor grad består av å ha barn og gjøre ting med dem. Det er ikke så stor forskjell på å ha en eller to ekstra da. Jeg synes ikke det er noe videre mer stress med 4 (eller var med 3) enn med 2 nå som minste begynner å vokse til. Litt mer stress i starten. Mange barn har sine fordeler også ved at de har hverandre. Hva dere velger må jo være opp til dere, men jeg kan i hvertfall skrive under på at det er veldig kjekt med en god ungeflokk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå