Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Mannen min skulle ut et ærend på en times tid i ettermiddag, jeg hadde termin i går og er vannvittig trøtt og planla å se barnetv med treåringen (akkurat fylt tre) på loftsstua hvor jeg kan lukke med grind slik at hun ikke vandrer i hele huset om jeg sovner. Sovna litt mens mannen min enda var hjemme og så dukket svigerfar opp. Mannen min ba han være (litt?) hos oss siden jeg sov, og jeg sovna dertil tungt i visshet om at noen passet treåringen. Sjokket var dertil stort når jeg våknet en time senere og fant henne alene på loftsstua. Svigerfar hadde bare gått hjem... Så her sto dørene åpne, jeg sov i en annen etasje og datteren min satt alene på loftet og så på NRK3 nyheter... "Farfar gikk hjem han..." Er det bare jeg som synes det er litt sprøtt? OM han ikke turte å ta i meg for å vekke meg var det jo bare å sende datteren min inn til meg, i allefall ikke la henne være i en annen etasje enn meg... Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an, men har bedt mannen min i allefall ringe og høre om når han dro... Håper jo å i allefall vekke han litt slik at han innser at hun ikke bare kan forlates "alene".
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Ikke gråt over spillt melk. Forklar han om han blir der en annen gang at han må passe på å lukke grinder og dører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå