Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Mamma er så god og snill at hun har sagt hun vil ha ungene ei langhelg slik at jeg og mannen kan reise bort å bare tenke på oss selv:) Hvor ville dere reist på kjærlighetstur? Vi er begge bikket 30, men er ikke noe "sightsing" mennesker noen av oss. Vil bare kose oss med hverandre, kanskje dra på nattklubb en kveld, shoppe litt, spise ute osv...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 En storbyferie i Europa:) Hadde personlig valgt London, Dublin eller Amsterdam:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Dublin ( vår første kjærlighetsferie *mimre*) eller Carcasonne ( sør-frankrike flott by som kan gi deg både god enkel sigthsing, nattklubb, shopping, deilig mat til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Vi driver og funderer på om vi ikke skal ta oss en langhelg selv snart, og disse stedene har vi lyst å dra: Amsterdam (vi har vært der før, men det var en utrolig koselig tur), Tallin (billig spa, mat, alkohol osv), Budapest, København, Dublin. Vi har ikke helt bestemt oss, men google litt, så finner du ut litt om stedene
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Ja..Jeg tenkte på storbyferie i Europa, men vet liksom ikke helt hvor vi skal dra..London har jeg vært flere ganger, syns det er litt i dyreste laget..Ikke selve reisen, men hotell, mat og shopping er svindyrt...Vi hadde tenkt å bo ganske fint når vi først skal reise, så prøver vel egentlig å finne noe som er rimelig og bra:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 tallin...defininivt..... om dette hadde vært lenger på våren...sommeren eller høsten.... Nydelig by...masse moderne med gode shoppingmuligheter .. og en utrolig koselig å romantisk gamleby med gode spise / drikkesteder og kjekk å rusle rundt i .. Gode luksushoteller til en billig penge..og gode priser på par-spa... Dette hadde vært min helg om jeg fikk velge...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Uff, er så mange byer å velge mellom..Har vel kasnkje lyst å dra en plass ingen av oss har vært før. Dublin vet jeg han har vært med eksen, så det er nok utelukket. Amsterdam har både han og jeg vært tidligere..hmmm..Er det noe fine steder i øst europa eller er det litt sånn "humbugg"?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Tallin vet jeg i grunnen ingenting om, men har hørt det skal være fint der..hvaa med Riga? Praha? Kanskje vi skal skrive på lapper og trekke fra en kurv:p
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 mange plasser jeg ville reist.... det er litt verre med noen av plassene nå om vinteren da,ellers er det jo mange plasser i norge;) leige en hytte langt kysten ved sognefjorden,eller lofoten,begge plassene er nydelige!! men nå om vinteren,så kanskje spa i Tallinn,barcelona,københavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå