VenterVårtTredjeBarn Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Har prolaps i ryggen og lurer på om det da blir keisersnitt eller om en kan føde normalt. Noen som har erfaringer med dette, evt har vært gravid og født med prolaps? takknemlig for svar
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Hei! Jeg har 2 i korsryggen. Hadde veldig bekkenløsning, trolig pga det/skjevhet i ryggen. Hadde virkelig problemer med å bevege med i perioder, men akkurat under fødselen var vel ryggen der jeg kjente det minst. Ikke noe problem.
fox`y Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 D går nokk helt fint:) har prolaps selv og født 2 gutter. eneste er at jeg sliter me rygg og bekken under svangerskapet. selve fødslene gikk greit, men riene satte seg veldig i ryggen og d ble serie rier utav d, så lite pusterom. men eller var d ikke noe problem:)
VenterVårtTredjeBarn Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2011 Takk for svar! Jeg fikk det for noen uker siden, så det har vært helt forferdelige smerter. Begynner å komme seg nå, men er jo redd at en fødsel skal fremprovosere prolapset igjen.... Men godt å høre at 2 personer har født uten problem. Var prolapsene "aktive" da dere fødte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå