Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Vel ikke noe som: er det greit at jeg drar eller hva synes du om det? Nå skal han altså på guttetur med 5 gutter jeg aldri har møtt og aldri hørt noe fra. ( vi har vært sammen i 2 år) Jo vi drar alltid på noe hvert år sammen. ( ikke i fjor) Så sier jeg når er denne turen da? Jo den er 24 februar. Vel det er helgen vi har barnefri det. Vi har 2-3 helger i året barnefri og denne helgen skal alle barna reise til mine foreldre og være der i vinterferien. Så skal han reise på guttetur og jeg skal sitte i byen alene. Dust. Måtte bare få det ut altså. Er jeg vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Jeg hadde reagert på om mannen skulle på guttetur med kamerater jeg ikke hadde møtt eller hørt et kvekk om før når dere har vært samen 2 år. Når har han kontakt med disse gutta da? Finnes de virkelig?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg bruker ikke si dette, men det lukter utro lang vei. Med mindre han rett og slett er en drittsekk. Aldri i livet om samboeren min hadde sluppet unna med det der....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Uff. Takk for svar dere. Nå har jeg nettopp fått vite at en annen venn som han har tatt kokain med i fortiden også skal være med. Er det teit at jeg setter foten ned her?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Skal aldri nekte, men lov han at det blir et evinnelig styr om han velger å dra.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Huff jeg skjemmes sånn av meg selv og at jeg er så bitch om dette. Jeg høres jo ut som ei sjalu drittkjærring. Men sannheten er at vi bare glir mer og mer fra hverandre og jeg føler at han bare gjør dette for å komme seg ut for å feste. Jeg har ingenting imot at han drar ut og fester og drikker seg dritings. Alle trenger litt alenetid men å feste og dra på guttetur når situasjonen er slik synes jeg ikke noe om. Huff jeg blir så oppgitt. Det ble ikke akkurat bedre stemning i huset her nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå