Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvor lang tid kan det gå før fødsel etter at denne har gått? Og hvordan kan den se ut?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Det er nok veldi variabelt. Jeg var i uke 40 da proppen gikk og føda dagen etterpå altså 40+1. Det er slim og blod, jeg var hvertfall ikke i tvil når den gikk! Førstegangsfødende.
♠️SparEss♠️ Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Proppen min gikk i uke 32. Kom masse slim, og det gjorde det ved hvert dobesøk de påfølgende ukene. Den kan gå litt og litt som det gjorde hos meg. Jeg fødte ikke før uke 37+0, så slimproppen kan gå lenge før det er noe fødsel på gang. Selve slimproppen så ut som tjukt, seigt gult snørr. Slimete og ekkelt og noen ganger som store slimklumper som var litt fastere i formen. Umulig å tørke seg ren etter å ha vært på do da det hver gang kom masse slim på papiret. I uken før fødsel ble det mere blodtilblandet. Dette ble mye ekle detaljer, men du ba jo om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå