nalina Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 hei folkens:) nå er det jo over 6 år siden jeg ble gravid så tegn og symptomer er gått i glemmeboka.. det har seg sånn at jeg og samboeren har prøvd nå i 3 mnd å bli gravide.. og nå den siste uken har jeg hatt ømme brystvorter,murringer i magen er trøtt og skikkelig opp og ned i humøret. jeg var ikke sånn da jeg gikk med "storebror" (kjenner det er godt å være tilbake her igjen etter 3 års pause)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå