Gå til innhold

Oi...Tvillinger!!


prinsesse 09 med tvillinger<3

Anbefalte innlegg

Tenk at jeg skulle se 2 små babyer hos jordmor i dag! Det er jo helt utrolig. Ingen av oss som har tvillinger i familien,så sjokket var stort...men gleden kom raskt etter :)

Nå er det bare å finne info om tvillingsvangerskap fremover,for dette er jo helt nytt!

 

Er fremdeles temmlig sjokka,men det synker inn litt etter litt...;)

 

Noen som vil dele erfaringer...tas de imot med glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, snakk om sjokk! Men det blir jo sikkert kjempekoselig med 2 småttiser. Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!! :-) Har du vært gravid før, slik at du vet om du merket noe forskjell? Er det slik at du var skikkelig dårlig i o m det var 2? Kom vel som et sjokk ja, men koselig med dobbeltopp da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye..

 

Jeg var også i august 2011...også gravid med tvillinger inntil fredag forrige uke:(

 

Den ene døde 22 desember og nr 2 ca 2 uker etter, så her ble det sykehus og utskrapning i helgen...

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ei tulle fra før.Har vært mye mer trøtt og kvalm denne gangen,men tenkte det kom av at jeg har snuppa her i tillegg denne gangen,som skal passes på. Ellers merker jeg ikke noe særlig forskjell egentlig :)

 

Kjære anonym; så utrolig trist for deg! Ikke noe som kan sies som hjelper for en slik sorg du gjennomgår nå. Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer sååååå mye :-)

 

Jeg venter også tvillinger :-)

 

kom som et stort deilig sjokk hos oss.

Var på tidlig UL i uke 8+5 siden jeg hadde hatt en bitte liten blødning 2 dager etterhverandre, og jeg var hysterisk siden jeg har hatt 3 SA tidligere....

 

Men nok med det, plutselig sier jordmor : "ser dere det samme som meg "

Og der ser vi to små knøtter ved siden av hverandre- fantastisk.

 

Men, hun fant kun hjertelyden til den ene og det kan være at jeg mister den andre så skal tilbake på ny UL om 9 dager til.

Grunnen til at hun ikke fant noe kan være at det var utvendig UL og at de var så små, kun 1 cm så hun mente at jeg var 7+3 uker på vei- mens jeg mente 8+5, så blir veldig spennende å se neste mandag.

 

Men, vi krysser fingrene og håper at begge knøttene vokser seg store og sterke.

Vi har heller ingen tvillinger i familien....

 

fram til nå har svangerskapet vært ganske anderledes. Jeg har en gutt på 10 år, og jeg er mye mye mer sliten og trøtt nå enn det jeg var med han. Har ikke hatt energi siden midten av desember, men det bedrer seg heldigvis nå føler jeg.... også er det kvalmen da...

 

Så gøy at vi er i samme situasjon, og er kjempe spennende hvis vi følger hverandres svangerskap :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også sørlandsmamma79. Håper det står bra til med begge spirene dine når du skal på UL neste mandag.

Da skal vi også på UL,gleder meg masse til å se dem igjen...og ikke minst for at mann min skal se de :) håper bare alt er bra...er så bekymret!! Hørt så mange skrekkhistorier...huff!

Er tolv uker neste uke,så da er jo de værste ukene overstått...

 

Lykke til,ser fram til å høre hvordan det går videre med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er dårlig,fått aktiv sykemelding og det tror jeg kommer til å fungere bra :) er godt å være på jobb og treffe kollegaer,samtidig å jobbe i eget tempo og med arbeidsoppg.jeg mestrer godt :)

 

Utrolig flott å se gulla på UL i går :) nesten litt utrolig at det faktisk er to der...thi,hi :)

 

Hvordan er formen din Askepott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med tvillingene dine :-) Det er kjempe spennende.

 

Da jeg var på UL på mandag så så vi at vi hadde mistet den ene tvillingen... Vi var klar over at dette kunne skje.... men vi så en flott aktiv liten sprellende baby som vi gleder oss masse over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse. Det blir spennende.

Hadde selv to i magen, men den ene er borte nå. Det skjedde helt i starten så det visst ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørlandsmamma79

Så trist at dere mistet den ene tvillingen,men så flott at alt er bra med den andre tvillingen :) ønsker deg lykke til med svangerskapet :) hvordan er formen din?

 

lille frø,venter nr to

Takk for det,blir utrolig spennende...vi gleder oss masse :)

hvordan er det med deg? formen bra? hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bare gled deg!! Jeg går med en baby i magen og er lykkelig, men jeg er selv enegget tvilling og ville bare si deg at det er det beste som har hendt i mitt liv, det er helt fantastisk! Du er skikkelig heldig! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med tvillinger, gratulerer!

Kjenner en tvillingmor som sier at det selvsagt er litt tøft i starten, men så snart de har kommet i rytme med soving og spising, så går det veldig greit :-)

(Hun mener det må være vanskeligere med to tette, som har helt forskjellig sove og spise-rytme, enn med tvillinger ;-) )

 

Lykke til meg svangerskap og alt etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...