Gå til innhold

14 uker å fikk vite kjønn


Skorpy

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd i dag og er nøyaktig 14 uker på vei:) Det var en aktiv krabat og alt så bra ut. Dessuten sa legen at hun var 100% sikker på at det er en jente:D men synes jo det er noe tidlig å si det. noen andre som har fått vite det så tidlig, stemte det eller stemte det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro :) Jeg har hørt at man enkelte ganger kan se det rundt 12 uker også, men da har ikke legene lov å si at de ser det, siden enkelte tar abort på bakgrunn av kjønn.

Er spent på hva jeg selv har i magen også, begge kjønn er hjertelig velkommen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så moro!!

 

Det er kanskje tidlig men om hun var 100% sikker så må hun da være veldig sikker - vil jeg tro! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,var vanvittig gøy å få vite det;) men tror jeg venter litt med å handle inn for mye så det ikke plutselig blir en altfor rosa gutt:P hehe. Stilig at det stemmer for noen så tidlig da. Gleder meg jo vannvittig mye til en liten prinsesse da:) blir helt sjuk av å løpe rundt å kikke på små kjoler å sko<3 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på vei nå, men var på privat UL da jeg var 12 uker på vei. Legen ble mer og mer sikker på at det var en liten "kar" i magen min, men som han sa: "Ikke løp og kjøp blått, jeg har tatt feil før"... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...