Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Min venninne Tanja bor rett borti gata her. Det gjør også min venninne Tonja. Som ikke må forveksles med venninne Ronja. Tre Tonje og en Tone inngår også i vennekretsen. *svimmel*
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Haha! Her er det like ille, vi har fire Camilla!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Tine, Trine, Tone og Tina her......pluss babyene Tilde og Tiril.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Ingela, Ingrid og to Ingrid her! To Lindaer også!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Hm.. Kun Mariann og Marianne her.. Klarer den biffen;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 kun to nina her. og en christine og en christina. ingen problem det heller.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 I barnehagen er det en Emilie, en Amalie, en Amelia og en Emelia.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 På avdelingen til vesla er det to Thea og tre Emilie og to Martin.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Her er vi tre Linn, to Kristin, en Kristine og en Kristina. To Eirik, en Erik og en Emrik. Resten heter Elin, Marianne og Martin
Ranveig R Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Morsomt! I hobbyklubben her har vi "berre" to Bente, to Cecilie og resten har same etternavn (utan å vere i slekt). Tanja, Tonja, Ronja, Tonje, Tonje, Tonje og Tone er ein nyydelig venegjeng
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Her er det en søskenflokk på 5 som begynner med A i fornavnet. To av disse er forlovet med noen som begynner med A og det er også 3 barn med samme forbokstav. For ikke å glemme mor OG bestemor som også deler samme forbokstav Blir litt å holde styr på
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Kjenner Line, Lina x 2, Laila og Lisa!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 I Bhg har vi 2 Lene, 2 Line, Tine og Stine
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Her går det mer på samme forbokstav, både på venninner og arbeidskollegaer. Samt at flere har samme forbokstav på navna på barna.. Så ser jeg en "trend" i at en av foreldrene har samme som barna..Tror egentlig ikke det er så planlagt.. Men spesielt er det.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 hehe. Har vi unger i samme barnehage 18:56? Hilsen mamma til Amelia (som også har emelie, amalie og emilie i barnehagen)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Torbjørn, Oddbjørn, Bjørn og Bjørnar er gubbene til venninene mine!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #18 Skrevet 10. januar 2011 På barneskolen var det Line, Lene, Lone..Lena var ett år eldre/yngre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå