Gå til innhold

Navnestyr i vennekretsen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne Tanja bor rett borti gata her.

Det gjør også min venninne Tonja.

Som ikke må forveksles med venninne Ronja.

Tre Tonje og en Tone inngår også i vennekretsen.

 

*svimmel*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Her er det like ille, vi har fire Camilla!

Skrevet

Tine, Trine, Tone og Tina her......pluss babyene Tilde og Tiril.

Skrevet

Ingela, Ingrid og to Ingrid her! To Lindaer også!

Skrevet

Hm.. Kun Mariann og Marianne her.. Klarer den biffen;)

Skrevet

kun to nina her. og en christine og en christina. ingen problem det heller.

Skrevet

I barnehagen er det en Emilie, en Amalie, en Amelia og en Emelia.

 

Skrevet

På avdelingen til vesla er det to Thea og tre Emilie og to Martin.....

Skrevet

Aisha, Ashim, Amisha og Amina.

Skrevet

Her er vi tre Linn, to Kristin, en Kristine og en Kristina. To Eirik, en Erik og en Emrik. Resten heter Elin, Marianne og Martin

Skrevet

Morsomt!

 

I hobbyklubben her har vi "berre" to Bente, to Cecilie og resten har same etternavn (utan å vere i slekt).

 

Tanja, Tonja, Ronja, Tonje, Tonje, Tonje og Tone er ein nyydelig venegjeng :D

Skrevet

Her er det en søskenflokk på 5 som begynner med A i fornavnet. To av disse er forlovet med noen som begynner med A og det er også 3 barn med samme forbokstav. For ikke å glemme mor OG bestemor som også deler samme forbokstav :P

 

Blir litt å holde styr på ;)

Skrevet

Kjenner Line, Lina x 2, Laila og Lisa!

Skrevet

I Bhg har vi 2 Lene, 2 Line, Tine og Stine ;)

Skrevet

Her går det mer på samme forbokstav, både på venninner og arbeidskollegaer. Samt at flere har samme forbokstav på navna på barna.. Så ser jeg en "trend" i at en av foreldrene har samme som barna..Tror egentlig ikke det er så planlagt.. Men spesielt er det.

Skrevet

hehe. Har vi unger i samme barnehage 18:56?

Hilsen mamma til Amelia (som også har emelie, amalie og emilie i barnehagen)

Skrevet

Torbjørn, Oddbjørn, Bjørn og Bjørnar er gubbene til venninene mine!

Skrevet

På barneskolen var det Line, Lene, Lone..Lena var ett år eldre/yngre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...