Anonym*Gullklump* Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Noen som har litt erfaringer og dele med meg? Jeg skal på ph-måling med prinsessen min neste tirsdag og kjenner jeg begynner å grue meg litt. Noen som kan fortelle hva de gjør, hva jeg skal gjøre osv? Vi har hatt misstanker om refluks men jeg begynner å tro andre ting. Vil gjerne høre fra andre som har vært igjennom dette Symptomer, ph-måling, medisiner osv. Svar gjerne her eller send en pm Håper å høre fra noen.... Min prinsesse sine symptomer: Melkeproteinallergi Perioder med gulping men kommer sjelden helt ut Perioder hvor hun er glad i mat og ikke vil ha i det hele tatt Mest glad i å små spise Mye nattevåkning Veldig spesiell avføring (lukt) Dårlig ånde Hatt to "krupp" anfall med 2 mnd i mellom og en gang med pustestopp ett halvt år etter det. Etter pustestoppet hadde hun sprutbrekning. Har i høst hatt 5 omgangsyker og når hun spyr merker vi det ikke før at spruten kommer. Hun brekker seg liksom ikke. Fastlegen mente hun hadde astma så begynte med astma medisiner etter det pustestoppet men sluttet kort tid etter siden hun har små perioder hvor hun er surklete. Barnelegen vi var hos mente hun ikke hadde astma i hvertfall. Hun er ikke mindre i vekst. Men no den siste tiden har jeg ikke lagt noe merke til den gulpe lyden som jeg har merket mye til før, hun sov hele natten (kryss i taket) i rom julen men no våkner hun hver eneste natt igjen. Sier nei nei auau og gråter, noen ganger våkner hun bare i ett skrik men når jeg tar henne opp og stryker henne på ryggen og sånt roer hun seg og sovner igjen. Men noen ganger tar det lang tid før hun roer seg. Sikkert mer som jeg ikke har fått med men dette ble langt nok hehe... Håper på svar fra noen der ute....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå