Gå til innhold

Eg vil så gjerne være gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravid med nr to, og eg hadde EL forrige lørdag. Eg har så sinnsjukt lyst å være gravid igjen, og no er det nesten so eg innbiller meg at eg er det allerede. Har det liksom på følelsen, og so har eg litt ømme bryster og litt smerter i magen. Sånn var det også ved forrige graviditet. Men det er jo enno so tidlig, og so trur eg kanskje at eg vil det så utrolig mye, at eg bare innbiller meg symptom. Sjølv om eg er ganske realistisk og prøver å tenke at dette kan ta litt tid, så kjenner eg at eg blir så utrolig skuffa visst det ikkje er gravid no. Skulle ønske eg ikkje tenkte så masse på det men det er heilt umulig å la være. Vi har egentlig nettopp begynt å prøve, dvs eg har ikkje brukt prevensjon siden eg fødte nr 1 for 14 mnd siden, men har bare hatt mens to ganger etterpå.

Forrige gang eg var gravid så bare visste eg det når eg var sånn ca 4-5 uker på vei. No har eg samme følelsen, men er bare i underkant av 4 uker. Flere som føler seg gravide, og så ved testing så er den negativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har følt at noe er på gang i en uke nå, men har ikke testet. Er litt redd for svaret. Skal ha mensen i morgen så vi får se :)

Skrevet

Så spennende:) Du må gi beskjed når du har testa deg. Eg tok ein billigtest i dag, og den var negativ, men visste jo egentlig det, for det er jo alt for tidlig å teste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...