Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Inspirert av den andre tråden her: Noen som kan anbefale et treningsstudio i Tromsø for en som føler seg tjukk og utrent og som har veldig dårlig selvtillit på treningsstudio? Og hvilken aktivitet bør man begynne med? Andre tips (f.eks. gå når er det minst folk der, eller er det bedre å "drukne i mengden"? osv)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Exolo er veldig bra. Jeg er tjukk og utrent, har begynt der for litt siden. Personlig foretrekker jeg å gå dit når det er lite folk, men det er mest fordi det er litt trangt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå