Gå til innhold

Gravid eller ei?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper det er noen der ute som kan svare meg på en del ting. Jeg tok en SA i slutten av mars og har ikke startet med P-pillen etter det. Jeg slet veldig, og gjør det fortsatt med det valget jeg da valgte. Jeg ville egentlig ta vare på barnet, men i og med at jeg da var 19 (ble 20) følte jeg at det var litt for tidlig. Jeg klarte da å utvikle anoreksia i løpet av sommeren og mistet menstrasjonen. Heldigvis fikk jeg help i løpet av høsten, og har nå fått tilbake menstrasjonen igjen sånn som den skal være. Jeg har nettopp fått ny kjæreste, og hadde tenkt til å starte på pilla igjen. Men nå lurer jeg på om jeg ikke har klart å bli gravid igjen. P-pillen har egentlig aldri vært et godt alternativ til meg i og med at jeg er veldig glemsk. Jeg har i det siste slitt en del med kvalme og murringer i magen. Noen ganger kjenner det ut som om at det er noe som vrenger seg. I tillegg er jeg ganske oppblåst til tider, noe som jeg også var forje gang jeg var gravid. Ting som tidligere ikke brydde meg noe særlig kan nå få meg skikkelig irritert. Jeg hadde menstrasjon fra 27 des som varte i ca 2-3 dager. Den kom faktisk nesten 1 uke for tidlig. Og nå, 14 dager senere har jeg begynt å blø igjen.Har nå tatt 3 tester som har vært negative, og har også deretter forsøkt å stole på det. Dette er ikke ønsketenkning i og med at alle disse "plagene" kom før jeg tenkte at det var graviditet som kunne være årsaken.

Er det noen som kan gi meg tips eller forklaringer for hva som skjer med kroppen min? Kan det være at jeg er gravid med at det har vært for tidlig og teste? Håper på noen gode råd og svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...