Gå til innhold

Er i sjokk!! Tvillinger!


mamma til twins

Anbefalte innlegg

Trenger jeg si mer? Ultralyd i dag viste to friske og fine krabater. Både mannen og jeg ble bleke om nebbet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!

Gratulerer!! Er det de første eller har de eldre bror/søster?

Tror jeg hadde blitt veldig blek om nebbet selv også om det var to inne i min mage! Men det blir jo dobbel lykke det! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg vil tro at dere går rundt dere selv noen dager nå før nyheten synker inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) kan forstå din følelse der og da, men etter hvert vil det nok bli bedre. Man trenger nok litt tid å fordøye det. Hadde også fått sjokk, men glede også. Tror mannen min hadde fått mega sjokk om det var tvillinger. Skal på ultralyd 17.januar, er spent om de ser noe. Har følelse at det er en i magen, men man vet aldri. Om jeg ikke husker feil, var det du som var veldig dårlig form? kvalme og oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, så fantastisk! Gratulerer! Tenk: dobbelt opp med kos, latter og glede!!

 

Kan jeg spørre om du hadde noen mistanker på forhånd?? Jeg har så innmari stor mage og mange har spurt om jeg ikke ruger på to...så tanken murrer liksom litt i bakhodet. Har også funnet hjertelyden flere steder i magen..men det kan jo være navlestrengen eller annet som forårsaker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo damer og takk for gratulasjonene! :)

 

Aj aj, jeg er ganske sjokkert ennå. Må la dette synke inn. Må jo si at vi har tre barn til sammen fra før (men ingen felles) og dette lille barnet skulle liksom være attpåklatten/kjærlighetsbarnet.

 

Jeg syntes selv jeg fikk ganske fort mage, dette til tross for at jeg hadde kastet opp en del. Da jeg var hos legen forrige uke fant hun hjertelyden med en gang og sa jeg ikke skulle bli overrasket om det viste seg at jeg var en uke eller to lenger på vei enn det jeg selv trodde. Dette visste jeg bare var tull, jeg har jo tatt EL-tester, så tanken om tvillinger har slått meg. Spøkte med mannen min bare for å se hvor blek han ble. He he. Men slo i grunnen tanken bort, da jeg også fikk mage ganske fort for et år siden da jeg var gravid, og da var det bare en.

 

Jeg har vært dårlig ja. Kvalm har jeg vært tidligere også, men har aldri kastet opp slik jeg har gjort denne gangen. Dobbel dose hormoner tok knekken på meg. Jeg er heldigvis mye bedre nå og er tilbake på jobb tross tvillinger i magen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi Lubine :)) Gratulerer så masse :)) Dobbel lykke og så spennende da :))

 

Ikke rart du har vært kvalm! Tanken har slått meg flere enn en gang også at jeg selv har gått med tvillinger pga veldig/ekstremt kvalm i forhold til de forrige svangerskapene, men hos meg er det 1 :))

 

Masse lykke til søte deg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Vet hvordan den beskjeden føles, ja :-) Vi har hatt noen uker å fordøye nyheten på allerede, for det ble oppdaget på tidlig UL i uke 7... Blir spennende å følge med videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er flere da! Blir spennende å se hvordan dette blir. Har mange bekymringer så langt og humøret er ikke det beste. Men det går seg vel til. Synes det er ille å se ut som om jeg er 5mnd på vei allerede, så dette skal bli interessant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

 

Skjønner at det var et sjokk ja!

Men, det blir så koselig at:-)

Håper formen bedrer seg, slik at du klarer å glede deg etterhvert-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...