våken_om_natta Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Noe kult jeg kan lage? Så det ikke bare blir ensfarga gele i en bolle, liksom???
Collette Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Du kan lage dem i glass (gjerne plast) og ha gele i lagvis. Ikke helle på¨et nytt lag før det under har stivnet helt. Du kan også sette glasset litt på skrå når geleen stivner, så blir det en artig effekt Eller du kan lage gelétog. Bare søk i Google.
Monajenten Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Du kan også kjøpe masse geléinsekter og putte oppi, det er kult og litt skummelt:-)
elskerlivet Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg lager i plastglass og har div. gelesnop oppi, det er alltid like suksess, også slipper man "gris" på fatene da de jo spiser rett fra plastglassene og de kan du jo bare kaste etterpå... Lager alltid gele i masse forskjellige farger, og setter de utover bordet, da blir jo det litt dekorasjon også!!
engajente Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Vi laget tusenbein. Laget gele i runde boller, brukte lakrissnører til bein og sko til sko.. hørtes rart ut, men sånne gummisko man kjøper i butikken. Til øyne brukte jeg sånne godterispeilegg
våken_om_natta Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2011 Så kult! Takk for svar alle sammen! .-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Barna her elsker når jeg lager den i plastchampagneglass eller i figurformer - feks. Lynet, Rose, Prinsesseslott etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå