Gå til innhold

Blødning etter sex


silje-pilje

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

Noen som har opplevd blødning etter sex før? Da jeg var på do i går etter å ha hatt sex kom det en del friskt blod. Ikke kjempe mye, men det dryppet godt en liten stund. Det har ikke kommet noe mer siden. Ringte legen min i dag og hun sa at det var vanskelig å si om det kunne være en SA, men det kunne også være ufarlig. Har tatt blodprøve for å sjekke hcg nivåer.

 

Noen med liknende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg har for øyeblikket blødning, var hos legen i dag, han prøvde å se etter babyen med ultralyd på magen, men fant ikke noe. Har også tatt blodprøve for å sjekke hcg. Klarer ikke vente mer, så skal på privat ultralyd om en time. Tror egentlig alt håp er ute for min del, men klarer ikke slutte å håpe!!

 

Har forresten lest en heeel del om blødninger, og så lenge du ikke har vont eller det er mye så er det ofte det går bra!! :)

 

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen er heldige, noen er uheldige!

jeg var uheldig, men samtidig heldig.. begynte å blø etter sex, for på ul, og der oppdaga de at jeg hadde en BO..

 

men all lykke til dere begge!

krysser fingrene for dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplevde det for et par uker siden,(under sex det startet) og ble vettskremt egentli, for blødde endel, men det stoppet opp litt etter litt, var på ul dagen etterpå for å sjekke , og der var alt fint,

så det kan gå bra og, men mine erfaringer tidligere så har jeg ikke vært så heldig,

men d jeg merket denne gangen var null smerter i det hele tatt, og ingen koagler.... og hendte under sex, så brukte da den logiske sansen min,

dvs skjøre slimhinner, lettblødende osv, livmortapp osv...

 

øsnker deg lykke til, jeg ville krevd ul hvis jeg var deg, det har jeg fått alle gangene, stort sett samme dag, smerter eller ikke smerter..

 

krysser fingrene for deg ...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. i starten av svangerskapet mitt så hadde jeg flere blødninger etter sex. skjedde flere ganger å var bare rett etter sex også sluttet det. trengte ikke engang være sex. litt fingring og kos kunne være nok til at jeg begynte å blø. men var ikke noe galt forde å er nå 28+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Er i grunnen oppløftet selv om noen av dere har opplevd at det endte vondt.

 

Jeg venter i spenningen på blodprøveresultatene. Skal ta ny blodprøve på torsdag og får svar på fredag. Prøver å holde meg rolig til da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nå fortelle (i tilfelle noen lurte) at alt har gått bra. Tok blodprøve forrige mandag og torsdag. Fikk resultatet i dag. Hcp på 6000 på mandag og 16000 i dag! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...