<3 duracellkanin <3 Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 så nå blir jeg vel sittende på do en god stund tenker jeg får håpe at det får litt forgang på ting her da og om ikke annet så får jeg jo tømt meg i allefall
lotte-liseliten Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Så lurt! Jeg har hørt det kan skje litt ting da ja, også hvis det skulle skje så slipper man jo å ta den midt inni alt sammen! Men hvor lang tid tar det? Er jo ikke så gøy om det setter i gang noe, også må man sitte der en time til?
snipp&snapp Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 jeg har også kjøpt, men ikke turt å ta enda:P har det hatt noe virkning på deg? hvor mange dager har du igjen?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg sniker meg inn fra 2. trimester og gjør meg sikkert upopulær med dette svaret;) Jeg var på foredrag som en fødselslege hadde, som omhandlet når kvinner føder og hva som hjelper for å få igang fødselen. Han sa at løping i trapper fikk man fine ben av, vindusvask fikk man rene vinduer av etc. Det eneste som han mente kunne funke var en klatt sperm (som han uttrykkte det) godt plassert på livmorhalsen for modning. Men, han sa også at de som evt ville stille opp i et forsøk for å kunne se hva de gjorde i sengen, kanskje ikke ville være representativ for den norske befolkningen;)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2011 har fått testa det ut nå.. har ikke merket store forskjeller men litt mer tak i ryggen merker jeg så håper det hjelper litt i allefall. føles ganske godt å få tømt tarmen også hehe. de sier jo at hvis man får tømt tarmen så kan det bli lettere for babyen å bevege seg nedover det var ikke så ille som jeg hadde trodd heller.. man sitter ikke på do i flere timer liksom men man er løs i magen de gangene man er på do jeg har 24 dager igjen i dag.. så nå er barnet fullbårent!! håper han kommer snart ja.. og ang. sperm.. ja det er ikke så lett å få til det når man er alene hehe
magica fra tryll Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Men hvorfor klyster 24 dager før termin?? Pleier å ta det når fødselen er igang,jeg...
Nordlandnøtta Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Set ten brøddeig og kna den skikkelig hardt og lenge.( gjerne flere og) Noe som funka her ihvertfall......
sahrah Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Klyster,er du gal, det er farlig!!! Du må kjøpe deg dupalac, det hjelper godt og er helt ufarlig..Står jo advarsler mot klyster i legebøker, det er sånn du eventuelt får satt på sykehuset det jo..
sahrah Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 åja haha du er ikke hard i magen ;o) Men nei,du må ikke ta klyster av deg selv, det er det advarsler mot, kan bli farlig. Prøv sex, vask av hus og modningsakupanktur
<3 duracellkanin <3 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2011 jeg hadde jo ikke tatt det hvis det var farlig da jeg fikk beskjed om at det var helt trygt brukte microlax.. og det er ingen av stoffene i den som blir tatt opp i kroppen en gang.. den bare mykgjør avføringen så det var ikke noe farlig..
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Tok lakserolje sist gang jeg:) satt fart i saker og ting:) var 2 dager over mens termin men uke 37 ifølge ul. den skal jo kun funke om man er moden og det funka:)
snipp&snapp Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 heter det bare lakserolje? eller noe annet? tørr ikke å spørre på apoteket:P de skjønner vel hva jeg skal med det.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Hvis det er klyx du bruker så er det ikke farlig når man er gravid.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2011 jeg brukte noe som heter microlax det skal være helt ufarlig
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. januar 2011 #16 Skrevet 11. januar 2011 Helt ufarlig med Microlax, men tviler på at det funker hvis du ikke er moden. Hva med alle de som har diaré og omgangssyke bare få dager før termin? Tipper det hadde vært viden kjent hvis det faktisk setter i gang noe hvis man ikke er moden. Eller vet du at du er moden allerede kanskje? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå