Gå til innhold

Hei alle lesber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tenner på damer istedenfor menn, hvordan er det å være naken i fellesgarderobe og dusj? Dere burde jo egentlig gått i herregarderoben? Dette har jeg lurt på lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal de gå i herregarderoben? sikkert ikke moro for dem å være eneste med kvinnekropper der.

Skrevet

Av samme grunn som at vi har atskilte garderober, selvsagt! Det er jo ene og alene pga seksualdriften, og at menn og kvinner normalt tenner på hverandre, og derfor holdes adskilt på offentlige steder når man er uten klær. Med lesber og homofile blir det jo snudd på hodet.

Skrevet

Haha. Det er vel ikke sånn at de tenner på alle damer de ser da. Tror ikke du trenger å føle deg så redd i kvinnegarderoben.

Skrevet

At de ikke tenner på alle, skjønner jeg jo. Men de får vel samme følelse i en damegarderobe som jeg selv ville fått i en herregarderobe, antar jeg?

Skrevet

hva mener du lebiske og homofile skal gjøre?

lebiske jenter vil vel heller ikke inn i herregarderoben, rett og slett fordi de ikke er herrer.

og hvis du sier det er pga tenningen og ikke pga "like" kropper man har avskilte garderober, så bør vel lesbiske og homofile få en og en-mannsgarderober?

for man kan jo ikke sende dem inn i herregarderober, kanskje noen menn da tenner på dems kropp.

kanskje noen hetro menn later som de er homo for å få skifte med damene? eller skal de ha en attest på at de er homofile? blir litt sånn hitleraktig.

og man kan jo da ikke lage garderober for de som har "annlegg" for å tenne på samme kjønn, de som er der inne vil da kunne tenne på hverandre. og blir litt hitleraktig dette også

Skrevet

Å gubbedre.....

Skrevet

Jeg mener ikke de skal "gjøre" noe som helst, var bare ute etter deres tanker og erfaringer omkring dette, som jeg har lurt på en stund. Det virker jo logisk at det egentlig er like problematisk for dem å gå i dusjen sammen med damer som det ville være for meg å dusje sammen med ukjente menn. Det er jo ikke likheten eller ulikheten kroppene imellom i seg selv som utgjør "problemet", men de seksuelle tiltrekningen. Når den i dette tilfellet er mellom personer av samme kjønn, blir det jo strengt tatt feil å være i en garderobe med folk av samme kjønn som en selv.

Skrevet

oojojoj.. noe så dumt :P

hva med bifile da??? de kan jo da ikke gå i samme garderobe som noen i det heletatt de da eller?

:P

omg.

Skrevet

Det er greit, Hjemmetråkkende Squaw, jeg forventer ikke noe vettugt fra din side. Bare gå og lag middagen din, du.

Skrevet

så om du forvirre deg inn i ein herregarderobe så vil du springa rundt og by deg fram for alle der?

Skrevet

haha. en hetro dame kan faktisk tenne på jenter også.

ville du hatt homofile gutter i damegarderoben? tenk om de ikke er homofile, bare faker. litt korttenkt i denne settingen du hi :P

jeg tror det er adskilte garderober pga at damer har "like"/damekropper og at menn har "like"/mannekropper. er aldri noen garanti for at hverken lesbiske eller hetro damer skal finne deg tiltrekkende i en garderobe men det er en del av livet. hvis man ikek liker tanken på den risikoen får man skifte i en bås og vente med å dusje til man kommer hjem.

Skrevet

Dine tanker om atskilte garderober pga "kroppslikhet" virker uendelig komisk på meg. For øvrig har jeg ikke noen forslag om praktiske løsninger for bifile her. Det er mulig å gjøre seg noen tanker uten at man straks skal bli stilt til ansvar for alle slags praktiske tiltak av den grunn.

Skrevet

har et tips til alle som er redde for at damer skal tenne på dere i garderoben: ikke vær naken i garderober. dusj med bikini på/vent med å dusj til du er hjemme. skift på toalettet.

Skrevet

Det er godt mulig at du ville gjøre noe slikt. For oss andre er det mer hva som foregår inne i hodet som avgjør hvordan det føles.

Skrevet

Er det noen som er redd for at andre skal tenne på en, da? Det eneste HI lurer på, er hvordan lesbiske egentlig oppfatter situasjonen, og om det ikke egentlig ville vært mer naturlig for dem å være i en garderobe blant menn. Har selv snakket med en homofil mann om det å dele hotellrom med andre (noe enkelte bedrifter gjør for å spare penger på kurs og tjenestereiser). Han syntes det var litt problematisk å dele rom med andre menn, nettopp pga den seksuelle spenningen som fort ville melde seg, akkurat som en mann ville opplevd sammen med damer.

Skrevet

Ja, vi lesbiske må jo kaste oss over enhver dame vi ser. Idiot.

Skrevet

Skjønner problemstillingen. Men lesbiske har jo gått i jentegarderoben fra de var små, jeg tror det er ganske naturlig. Mer naturlig det enn å gå i herregarderoben i alle fall!

Og så er det vel mer beklemmende å dele rom med kun en person enn å være sammen med mange i en garderobe. Oppholdet i garderoben er ganske kort også, det blir annerledes med en hel natt i samme rom.

Skrevet

16:13, hvor har jeg påstått det? Om noen her fortjener betegnelsen "idiot", må det være deg, i betydningen å tillegge andre meninger de absolutt ikke har. Makan til fjott.

Skrevet

Helt enig med deg HI! Gi dem egne homo/lesbe garderober så kan de ha alt det fellesdusj-orgier de bare orker!!

Ærlig talt... Tror du de er mer lett antennelige enn hva vi heterofile er? Tenner du på absolutt alle menn du ser naken eller delvis avkledd?

Skrevet

???????????????????????

hjelp!

Hadde du bodd i USA så hadde du sikkert blitt valgt til president, for det er vel kun amerikanske presidenter som kan slenge ut så lite gjennomtenkte spørsmål.

Takk for underholdene (om enn svært støtende) innlegg.

Nyt din heterofile verden, og fortsett med å ikke bruke så mye krefter på å tenke. Det er nemlilg underholdende for oss andre ;)

Skrevet

Jeg kan, som bifil, si med hånden på hjertet at jeg ikke tenner på alle mennesker. Ergo: Å være i en fellesdusj med nakne kvinner er ikke noe jeg tenner på, gitt. Selvfølgelig, er det en dame der som er usedvanlig vakker og sprader rundt kliss naken og viser at hun er stolt av kroppen sin kan det være jeg lar blikket hvile litt, men det tror jeg nok alle ville gjort - enten av misunnelse, eller fordi en vakker, sunn kropp er fascinerende å se på uansett kjønn.

Hva i alle dager har lesbiske i herregarderoben å gjøre? Er du redd for å bli antastet av kåte kvinnfolk?

Skrevet

Ha ha ha, dette var dagens. Puh, takk for en god latter.

Skrevet

Men hva med de bifile da? Annenhver gang i dame og herregarderoben da eller?

Jeg er lesbisk og går selvfølgelig i damegarderoben fordi jeg er dame og har damekropp!

Skrevet

Jeg er bifil, hvor skal jeg gjøre av meg? :P Hvis en lesbisk kvinne går i herregarderoben er det jo en bøtte mannfolk som kanskje tenner på henne. Er det saklig med en stram, lekker og veltrent mann i damegarderoben også? Ærlig talt, vi har adskilte garderober fordi vi ikke har de samme organene utenpå. En kvinne har sett pupper millioner av ganger før, jeg trooor kanskje hun kan styre seg. :P Dette blir for dumt, sorry as.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...