Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har: - feber, men ikke høyere enn 38,5 - snørrer litt - hoster masse, både krislehoste og gult slim, tett i pusten - verker i skuldre, hofter og armer - føler meg syk og slapp. Jeg har hatt influensa en gang før, men da hadde jeg feber opp mot 40, og var dårligere enn det jeg er nå. Men dette kjennes ikke ut som en vanlig forkjølelse heller... Så hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Det finnes milde og kraftige varianter av influensa, akkurat som man kan oppleve at andre sykdommer oppleves forskjellig fra gang til gang, og fra person til person. Min erfaring er at en kraftig forkjølelse til forveksling ligner en mild influensa. Hvilken diagnose man setter på den, er strengt tatt nokså likegyldig, ihvertfall om det ikke er snakk om å ta noe medisin, hvor den nøyaktige diagnosen kan være avgjørende.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Det kan jo være kikhoste? Hadde det selv for noen år siden, men stort sett uten feber. Gikk ikke over før etter 3-4 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå