Gå til innhold

Viva Bahia, Alcudia. Noen som har bodd her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde funnet sommerens drømmeferie, men ser noen steder på nettet at folk klager over veldig dårlige senger.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen min bodde der for 3 år siden. Var kjempefornøyde. Jeg kan ikke huske at vi synes sengene var dårlige. Det eneste jeg tenkte på var at dersom jeg skulle ha små barn med ville jeg ikke ha leilighet mot bassenget, pga høy lyd på kveldene ifm underholdning. Stedet var helt fantastisk, god mat og beliggende "på stranden". Bare gled dere! Jeg anbefaler stedet på det varmeste!!! :)

Skrevet

Bodde der for 2 år siden og var veldig fornøyd. jeg kan ikke huske dårlige senger. Nå bodde vi i penthouse leiligheten med egen takterasse og egen jacussi. Digg Digg. Disse vender rett mot stranden og må bestilles før jul ellers er de oppbestilt.

jeg leste om en på nettet som klaget pga høy musikk og som hadde leilighet mot basseng området og underholdning. Det var nok høy musikk, men vi hadde leilighet mot stranden og hørte ikke mye av det når verandadøren var lukket. Men de fleste senter som dette har underholdning om kvelden så det må en regne med. Ellers har stedet alt.

Jeg har lyst ned dit igjen!

Skrevet

Så bra å høre at dere var fornøyde:) Ikke alltid like lett å finne det ultimate stedet for både barn og voksne:)

Hadde sett meg ut disse penthouse leilighetene med egen takterasse, men er fullt ja. Men det er ledig med markterasse da. Ikke akkurat det samme uten utsikten da, men heller ikke dumt med en liten egen hageflekk og solsenger, for ikke å snakke om jacusi:)

Skrevet

Alcudia er det beste stedet på jord for både store og små:)! Har reist dit siden jeg var barn og har tatt med mine barn dit. Ikke til dette hotellet, men til lignende:)! FANTASTISK sted<3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...