Gå til innhold

Enormt kontrollbehov..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke meg, men min snart ex-samboer, Har bedt han flytte ut siden jeg ikke klarer at han bor her med. Vi har slått opp, men han skal bare jobbe vaktene sine ut denne uka så har han ikke jobb her mere.

Istad snakket jeg med en venninne på chat og da kommer han bak meg og nesten TVINGER meg å åpne opp chaten for å se hva vi har skrevet om, han tror da at jeg har noe å skjule siden jeg ikke mener han har noe med mitt privatliv å gjøre. Han sitter forresten bestandig bak me og sniktitter på hva jeg generelt skriver med folk om, enten det er venner eller bekjente. Han mener han har rett å bli her for å hindre at jeg drar i en bursdagsfest om snart to uker, noen timer unna. Han sier jeg ikke får dra fordi han mener jeg aldri har kontroll i fylla mens jeg drikker. Evt mener han at han skal reise bort for så å komme i samme by den helga mens jeg er der, for å sitte barnevakt. For meg..

Så på Dr Phil idag og han hadde alle tegnene på hva en kontrollerende person er. Blir han sint er det alltid min feil, vil jeg snakke om noe han ikke vil snakke med meg om snur han ryggen og sier " Jeg gidder ikke prate med deg når du er sånn der" Har vært så nære ved å flytte fra han tusenvis av ganger, men nå må noe skje :( Er en svak person som lar han komme krypende tilbake når han lover gull og grønne skoger. Han lover hver gang han skal slutte å være så kontrollerende, men han greier det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din leilighet? Da gir du ham en dato han skal være ute, enkelt og greit. Er han ikke ute til avtalt tid er det ny lås på døra og greiene hans utenfor i en koffert.

Skrevet

Er min leilighet ja.. Er veldig fristet til å bare hive ut alle tingene og skifte lås, men vil faktisk ikke at vi skal være uvenner mtp barnet vårt. Jeg er bare så møkklei og jævlig sint idag. Har bedt han å dra innen Mandag!

Skrevet

Sorry, men her må du bare sette ned foten..det er DIN leilighet, han har ingen rett til å bli der med den oppførselen der. Skjønner den med at du ikke vil ha uvennskapet pga barn, men ser du ikke at du lar ham tråkke deg ned? Stå opp for deg selv, er han ikke ute til fristen du har gitt, så skifter du lås. Det er faktisk ikke helt bra for barnet heller at du lar deg behandle sånn.

Beklager om jeg er slem med deg nå, men du er nødt til å få den fyren ut av livet ditt, og det tror jeg du ser selv og :)

Lykke til!

Skrevet

Du må finne en måte å be ham tydelig og bestemt om å flytte ut snarest.

Skrevet

Ja, jeg vet det :( Trenger at noen sparker meg i ræva, for nå skal det skje noe.

Skrevet

Jeg har gjort det 14.24.. Alt har liksom toppet seg idag, jeg er sint, sur og alle følelsene mine er ute av kontroll kjennes det ut som. Klarte å snuble istad, falt på gulvet og der lå jeg bare på gulvet og gråt. Hehe, litt av en dag... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...