Gå til innhold

Er dere ofte ute på noe om kvelden når barna er i seng?


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Tenker ikke som et par, men bare du.

Jeg har ikke vært så flink til å komme meg ut, men har blitt litt bedre i det siste. Synes det er herlig å komme meg litt ut på kvelden og treffe venninner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eg synest eg er ganske flink. Kjenner eg fungerar bedre i kvardagen når eg kjem meg ut litt utan barn innimellom.

 

Eg går i klubb annankvar onsdag, og så har eg ei fantastisk besteveninne som eg får abstinenser viss eg ikkje får treffe annankvar veke. Så i snitt så er eg gjerne vekke (på gøy) ca ein gong i veka. Og så er eg på jobb på bensinstasjonen min annankvar søndag, og det er faktisk nesten berre gøy no som det er så sjeldan :o)

 

Når eg skal vekk om kvelden pleier eg å dra før ungane er i seng, då føles det litt meir "fri".

 

Mannen speler poker annankvar veke, og så av og til ein kveld ekstra sånn no og då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er som regel hjemme. Formen min er ikke så god for tiden så når kvelden kommer er jeg så trøtt at jeg helst bare detter ned i sofaen. Trener kun en kveld i uken, men da sammen med en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, kan ikke huske sist jeg var ute på kvelden uten barn. jeg jobber turnus, så har innimellom fri formiddager når ungene er i barnehage og på skole, så jeg får jo litt fritid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ofte på møter, treninger og slikt. Forening en gang hver 3 uke. Men sjelden på andre ting. Må være en kino i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kommer meg sjelden ut, verken med mann eller alene. Det har mest med det å gjøre at jeg jobber hver kveld etter at ungen er i seng. De kveldene jeg ikke er nødt til å jobbe, vil jeg enten helst være hjemme for en gangs skyld, eller så har vi ikke somlet oss til å få tak i barnevakt.

En gang i året er jeg på jentefest, og det hender en gang i mellom at jeg treffer mannen min og datteren på restaurant om ettermiddagen, andre venner dukker opp, og så melder mannen seg frivillig som den som legger barnet, og jeg kan være ute med vennene. Det skjer kanskje en eller to ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...