Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Kommer den først etter IKM? Jeg pleier å få murringer ca. en uke før mensen. Har hatt murringer mer eller mindre hele tiden etter eggløsningen, og jeg har IKM på slutten av denne uka/begynnelsen av neste uke... I går merket jeg at murringen var mer intens enn vanlig. Det presset mer på en måte, føltes ut som at hele utstyret skulle falle av. Hadde det i natt også, det pluss en skikkelig kvalme holdt meg våken til langt på natt... Kvalmen gikk over etter matinntak i dag, men kjenner fortsatt denne intense murringen i mage og rygg... Hvordan er denne graidmurringen? Og når er det vanlig at den kommer?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Altså, at det murrer i området nedi der og i ryggen når du er blitt gravid. Mange får jo murringer under eggløsning og mens også. Om du aldri har kjent murringer er du nok heldig....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Hos meg har den kommet før IKM begge ganger. 8-9 dager etter eggløsning. For meg kjennes det akkurat ut som at mensen er på vei, men ikke vondt eller ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå