Gå til innhold

Noen tollere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde du et spørsmål også? Eller ville du bare sjekke om det var kontroll her? hehe..

Skrevet

Har jobbet som toller, men gikk lei for noen år siden. Lurte du på hvor de tar flest syndere?? Det er over grensen fra Svinesund og over grensen fra Bjørnefjell! Nordleninger og østlendinger er de mest naive og tror man kan ha x 20 med seg kvoten!

Skrevet

Jepp det har jeg :) Så bra du er her! Hehehe

Tenkte på den utdannelsen hvor man skal gå 4,5 mnd på skole i Oslo. Var det 5 dager i uken, fulle dager? Har barn annet sted i landet og litt usikker på om jeg kan klare denne utdannelsen og samtidig være mamma...?

Skrevet

Ja det er det. Om du er klar for pendling bort fra barnet ditt så må du nok regne med fulle uker. Men det er bare en periode da...

Har du søkt? Det er kamp om plassene, og skal jeg være ærlig vet jeg ikke om jeg ville gjort det igjen. Med mer åpne grenser og forenklede tollregler er ikke toller det trygge yrket det engang var...

Ikke for å ta motet fra noen, og hvis du virkelig brenner for det så synes jeg du skal gjøre det.

Skrevet

Nei, har ikke søkt. Gidder ikke om det ikke er gjennomførbart for familien :) Må sjekke litt hvordan vi kan løse utfordinger som dette i tilfelle.

Antar jeg ikke får jobben heller forsåvidt, men det med trygge yrker? Tenker du da på sikkerheten til den ansatte? Kommer fra Forsvaret, så tror jeg vet hva du mener... Har du blitt truet noen gang?

Skrevet

Nei nei, tenker ikke slik. Det jeg mener er at det er mindre behov for tollere og at mange risikerer å bli stående uten jobb etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...