mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg vil ha oboy mens mannen og ungene vil ha nesquick. Så her har vi alltid begge deler i hus
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor ha noen av delene? Skal man ha nugatti også, da eller?
It's all about me Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Nesquick går til nød, men O'boy er aller best. Hvorfor ha det spør en over her. Fordi det er godt, og fordi det er den eneste måten jeg orker å drikke melk på. Har aldri vært glad i melk, men ble tvunget til å drikke det hver dag da jeg var liten siden det var så sunt. Nå har jeg skikkelig avsmak for ren melk, og hadde aldri klart å få det nå.
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Ser at jeg kanskje så litt bisk ut, men det var ikke meningen. Nå er det vel noe overdrevet dette behovet for melk. Så lenge man får i seg ost, melk/fløte i mat (hva med grøt?) eller yoghurt så skulle behovet være dekket.
Raych Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Vi drikker ikke melk i familien, så det blir lite sjokolademelk. Da jeg var liten, og vi en sjelden gang hadde det, så var det nok Oboy som var favoritten:)
It's all about me Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Leger ba pappa gi meg mere ost og yoghurt istedetfor, men der i huset var det bare melk som gjaldt. Alt annet var tull. Mellomste jenta liker verken melk eller sjokolademelk. Men skulle hun begynne å få smak for den brune typen kommer hun lett til å få noen glass av den i uka. Enn så lenge elsker hun yoghurt og ost heldigvis.
lÅktiHaUDe Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Her går det i vann fordi vi ikke drikker melk. Om vi en sjelden gang skulle drikke et glass sjokolademelk så må det bli nesquick.
togutter-08og10 Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Tror ikke jeg hadde smakt forskjell i en blindtest. Seriøst hadde dere det? Kjøpte nesquick sist, men hadde oboy før det (vi, eller les jeg bruker det som strøssel på isen) 2 åringen vet ikke at det kan brukes i melk og det er greit, men jeg er ikke hysterisk redd sukker altså.
Hanna30 Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er vokst opp på o´boy og nesquick og føler jeg har mye å si i denne sammenhengen. O´boy er klart best! Jeg og broren min tok flere blindtester på 90-tallet, og valget falt alltid på o´boy.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Her liker vi (jeg som handler) Oboy best!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Her går det kun i Biola, men om jeg skulle hatt sjokolademelk så hadde det helt klart blitt O'boy! Drakk det hele tiden når jeg var liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå