Gå til innhold

hcg-nivået synker...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er normalt at hcg-nivået kan synke litt i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at det er normalt nei.

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Hcg nivået skal stige de første ukene, men etter en tid stabiliserer det seg.

Skrevet

nei det er ei veninne av meg, hun er vel 5-6 uker på vei...hun fikk beskjed om at hcg nivået hadde sunket litt, og for meg høres ikke det bra ut da!

Skrevet

Når alt er normalt fortsetter det å stige i ganske mange uker, så går det nedover igjen. I uke 5-6 høres det ikke bra ut, men kanskje hun er lengre på vei enn hun tror?

Skrevet

Nei, det er ikke bra idet hele tatt og jeg vil anta at det ikke lenger er liv i magen (men nå er ikke jeg noen ekspert). Trist når slik skjer. Har vært der selv noen ganger...

Skrevet

Så tidlig skal det fordobles ganske ofte (hver annen dag eller så), så det høres dessverre ut som dårlige nyheter :(

Skrevet

fra 176 til 132 på en dag sier hun, høres isåfall ikke bra ut nei....=((

Skrevet

legen sa visst at hun kanskje ikke er så langt som de trodde, men jeg vet ikke jeg...!

Skrevet

Dersom man er 5-6 uker på vei er 176 bekymringsverdig lavt nivå uansett. Når det i tillegg synker er sannsynligheten for et normalt svangerskap knapt til stede.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Og det burde i utgpunktet vært høyere også, i uke 5-6.

Dette minner om enten kjemisk graviditet, eller spontanabort. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...