Gå til innhold

føde i haugesund..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har akkurat flytta til haugesund og skal ganske snart føde der, noen som har erfaringer med fødsel i haugesund? og vet hvor lenge man kan gå på overtid før det settes i gang?

Sist fødte jeg i trøndelag og har både gode og dårlige erfaringer derfra.. har termin 4.februar så nå nærmer det seg!!:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte i Haugesund for 2,5 år siden. Da var det veldig travelt, mange fødsler på få dager. Jeg fødte 10 dager over termin, ble ikke satt igang (hadde time til overtidsvurdering 12 dager over). Skal tilbake i august i år, gruer meg til fødsel men det har ikke noe med personalet å gjøre :) Sjekk om de fortsatt har omvisning for gravide. Det var veldig greit å vite hvor en skal henvende seg etc =) Lykke til! Det kommer til å gå bra!

Skrevet

takk! lykke til du også:) skal bli godt å få det overstått! skal høre med jordmor ang omvisning, hadde vært veldig greit å vite hvor man skal gå;)

Skrevet

Jeg var der oppe i dag og spurte om omvisning, og det har de fortsatt:) 2. og 4. torsdag i måneden klokka 18.00. Virker som om det bare var å møte opp, men hun jeg spurte sa at det var lurt å ringe opp før du kommer for å høre om det er ledige fødestuer eller om alle er opptatte, for da var det ikke noe å se på. Du kan ringe direkte opp på føden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...