Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Hvem er det man ber i disse? Bare de som blir invitert i bryllupet, eller kan man be gamle veninner som man ikke har tenkt å be?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Begge deler, mange har jo bare familie og helt nære venner i bryllupet. I utdrikningslaget er det plass til både gamle venninner, barselgruppa og kollegaer. Jeg har vært forlover to ganger og begge ganger har jeg bedt bruden selv sette opp en liste over hvem som bør bes.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Ja, det er sikkert lurt å høre med bruden. Samtidig så kan det være morsomt å klare å overraske bruden litt. Min forlover hadde ikke spurt meg i det hele tatt ang hvem som burde bli bedt i utdrikningslaget mitt eller ikke, men gjett om jeg ble overrasket når jeg møtte alle sammen. Hun hadde fått med alle mine gode venninner og i tillegg en masse andre folk fra tidligere arbeidsplasser og slike ting som jeg ikke hadde sett på lang, lang tid. Utrolig koselig og ikke minst ble jeg veldig rørt over at det var så mange koselige folk som ville være med å feire meg. Hun hadde kontaktet de venninne hun visste om, og hadde nøstet opp via dem masse folk hun ikke selv kjente. det ble en fantastisk dag.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Ok:0) Er jeg som er bruden,men forloveren min ville jeg skulle skrive opp hvem jeg ønsket og ha med i utdrikningslaget mitt.Men er noen jeg ønsker å ha med som jeg ikke skal be i bryllupet siden det for det meste er familie og nære venner. Er redd de skal synes det er rart å ikke bli bedt i bryllup? HI.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Nei, det er ikke rart i det hele tatt. De fleste skjønner at man ikke kan be alle man kjenner i selve bryllupet, for det er jo et ganske dyrt arrangement. Da er det fint å kunne be i utdrikningslaget i det minste. Synes det ville være rart om de reagerte på det. Det er jo alltid koselig å bli bedt i utdrikningslag. =D
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Dersom jeg ikke er nær venninne nok til å bli invitert i bryllupet gidder jeg heller ikke delta på utdrikkingslag. Iallefall ikke dersom jeg må betale mange hundre kroner på det. Personlig ba jeg min forlover om ikke å invitere andre enn de nærmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå