Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk en positiv graviditetstest igår med CB, jeg tør nå ikke å teste meg på nytt med bekymring for at jeg ikke skulle være gravid likevel, har tidligere fått "falsk" positiv med quick respons, da var jeg ikke gravid i det hele tatt men fikk en sterk positiv test (mulig kjemisk graviditet)... Nå har jeg IKM i morgen og fikk en svak men tydlig positiv test med CB, og dgen før en enda svakere + test med en billigtest... Tenkte kjøpe meg en digital for å være 100% sikker, men det er jo dyrt også da.. Og så er jeg livredd for det skal være kjemisk graviditet eller noe :/
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Da venter du en ukes tid. Er det en kjemisk graviditet vil mensen komme som når som helst nå. Lykke til, krysser fingrene for at spiren din sitter
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Takk... Med kjemiskgraviditet er det ikke vanlig at man får positiv test veldig tidlig da og ikke dagen før IKM eller noe ?
Gjest Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes du skal slutte å bekymre deg. Du har et befruktet egg i kroppen og med mindre mensen kommer er du nok gravid Du blir ikke mer eller mindre gravid ved å ta hundre tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå