Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg liker være om meg når det er salg. Vi bor i Bergen, ergo det er vått og ofte mildt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Ingen som gidder svare? Vet dere har erfaring her ihvertfall... Et utslitt tema kanskje.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har alltid gått for reima tec til mine, men hun som hjalp meg i butikken i høst mente at om jeg ville ha noe som var bedre enn reflex burde jeg gå for reima tec +. Hun nesten insisterte på at jeg prøvde reflex sin dress, som koster omtrent 1/3 av prisen. Og det gjorde jeg. Bhg skrøyter veldig av dressen også. Så da vil jeg anbefale den =)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Ja, mange skyter av Reflex sin dress
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Jeg vi anbefale europris sin cordura dress. den var best i test i foreldre og barn for et par år siden. 100% vanntett og varm og god. har den selv til minsten på 2 år. barnehagen skryter veldig mye av dressen og er veldig fornøyd selv fåes fra 92 og opp til 134 tror jeg reima sine dresser fikk dårlig score hos tv2 hjelper deg, så de dressene kommer jeg aldri til å kjøpe. Hvorfor legge ut en masse penger på noe når man får noe like bra om ikke bedre til en masse billigere penge? det blir sånn statusgreie og det syns jeg blir teit men det er nå kanskje bare meg
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Jeg anbefaler reima tec+. De passer både for det milde og det våte. Dressene som ble testet på "tv2 hjelper deg" var ikke tec+
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 greit nok at de ikke var tec+, men hvorfor betale så innimari mye for en dress når man får en minst like god dress til under halve prisen?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Påstår du at europris sin dress er like bra eller bedre enn reima sin? Regner med du kjøpte dyre sko da siden du er så opptatt av de testene? De sa nemlig at en får det en betaler for og at de dyre skoene var klart de beste. Ser mange snakker om disse testene når det gjelder dresser, men når det gjelder sko er det vist mange som ikke tok de så seriøst likevel;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Vi bor nord i landet og barnet går i utebhg. Vet noen har europris dress til reserve dress men de er ikke gode! Materialet i reima dressen er topp å bevege seg hele dager i, og de kan sitte i sølepytten uten å bli våte. Aldri gått gjennom og aldri vært kalde. Jeg har prøvd noen dresser da her sesong her krever 2 dresser og jeg blir heretter aldri kjøpe noe annet. Når det gjelder parkdress er jeg ikke fornøyd med reima.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Enig at Reflex er veldig bra! Ellers kan jeg anbefale Stormberg sin, den er veldig slitesterk. Kan også anbefale HH. Ike kjøp Reima..blir stygg i fargen og er ikke verdt prisen! Ikke halv pris en gang. Du betaler mest for merket..Reima er jo Rolex for mange..latterlig!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 sier ikke at den er bedre, men like god. barnehagen skryter veldig av den og spurte hvor den var kjøpt og ville anbefale den videre. europris har forskjellige dresser. de har cordura som er 100% vann og vindtett til 499,-! (ja, det er den, har den til minsten selv og han har aldri vert våt eller kald!!). de har og en dress som kommer i en såkalt barnehagepakke der man får et fleecesett i tillegg, den er ikke 100%vann og vindtett, kun i oljestoffet på rumpa og knea. og koster 299,- eller 399,- den dressen er ikkje særlig god, så det er mulig det er den dressen de du kjenner har som nr 2 i bhg? den ville eg ikkje anbefalt til noen, men corduradressen er kjempe god!!! selv om den kommer fra europris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå