♡ A & E ♡ Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Ser det er endel spørsmål rundt vinterdresser så tenkte vi kunne ta en liten tråd på det. Hva har barna, er dere fornøyde og ca. pris Alexander har barnehagepakken fra Sportmann.no. Fornøyd med den, ennå ikke vært kald eller tør tross kulde eller slaps Pakken kostet 499,- da jeg kjøpte den.
temine Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Har alltid brukt Reima Tec og vært storfornøyd. Litt dyre, men har stort sett kjøpt på 30-50 % salg. I fjor fikk storetuppa en MikkLine og i år har lillefjert fått en Name It. MikkLine er jeg så som så fornøyd med, varm og vanntett, men litt tung og ikke like lett å ta på som ReimaTec. Name It derimot er jeg storfornøyd med. Rimelig var den og, synd jeg ikke har funnet den i storesøsters størrelse.Blir nok å kjøpe Reima Tec + til største til neste år, håper jeg finner på salg.
♡ A & E ♡ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2011 Glemte jo lillesøster. Eliza hadde Alexanders Reima fra han var liten men den var blitt tynnslitt. Så kjøpte en vinterdress på Lindex (Bamse?) til 500,- som faktisk har vært bra.
singo Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 veldig fornøyd med troll sine dresser.har køpt de med fast for,slik at gutten min på 3 år klarer å få de på selv. da han var mindre brukte han reimatec sine.kjempefornøyd med de også.. men ser at ludokids har tilbud på vinterdresser-noen som har pøvd de eller---
Mrs. Bouquet Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Mine har en hver, reimatec og isbjørn of sweeden. Fornøyd med begge to. Har en gang hatt Reflex og det var en klam sak som ikke holdt vannet godt nok ute. Name it strakk vann i sømmene. Har også vært fornøyd med Molo Før jeg vurderer en dress kjenner jeg på vekta, den må være lett og så må det ikke være for mye bevernylon eller plast på den, for det blir veldig klamt. Selv om det ofte er slitesterkt.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Foret bør forresten også være glatt, fast fleecefor o.l. har lett for hindre bevegeligheten.
singo Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 noen som har nettsider med salg på reimatec da
mamma og my Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 her går det i skogstad sin dyno-dress med ullfor.799. Får mye skyt fra barnehagen om at hun er den eneste som er varm og tørr når de kommer inn fra uteøkta.
flypapir Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Her har begge ungene ticket 2 heaven. De er litt dyre, ca. 1400kr tror jeg, men kjøper alltid dresser på salg utpå våren. Er veldig fornøyd med dette merket og både jeg og ungene foretrekker det fremfor reimatec som vi også har prøvd. Barna mine er forøvrig 2 og 5år gamle
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Dattern min har 2 vinterdresser i år.. Jeg kjøpte en friends-dress på tilbud i vår, hun er tørr og varm i den! Anbefaler den på det høyeste! Den andre er en Reima-tec dress Bare epositivt med den og til tross for at den er arva og blitt brukt på 3-4 sesongen nå
Gjest Polpoti Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Har en Stormberg dress jeg ikke husker navnet på og en dress fra Reflex. Fornøyd med begge to
Simply Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Eldstemann på 4,5 år har Lassie og Mikk-line. Er veldig fornøyd med Lassie, Mikk-Line er veldig varm og god men synes den er litt tung, så den blir brukt som reservedress. Han foretrekker også Lassie. Minsta er 2,5 år og har en hel haug med dresser. Hun har: stormberg, ikke fornøyd med den da den er veldig tung Barnehagepakke-dressen, helt grei men ganske tung. Reflex med utagbar ulldress, fornøyd med den. Reimatec, arvet den for 2 uker siden så har bare brukt den litt, men virker bra. Den er lett, men virker ganske tynn. Hun har vokst ut fra name-it dressen og det er vel den jeg har vært mest fornøyd med.
nick_342104 Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Vi har de siste årene hatt boco fra tekstilfunn etter anbefalinger fra kjente. Veldig billige og lette dresser. Koster 349,- Etter første sesong sa begge at de ville ha den samme året etter også(de var da 4,5 og 6,5 år gamle så de kjente jo at den var god å ha på) Etter en hel sesongs bruk av en aktiv gutt i barnehagen er det omtrent ikke synlig at den er brukt. Ikke ble han våt når han brukte den i våt snø og ikke kald når det var kaldt. Nå er han varm av seg men likevel. Kan virkelig anbefales. Eneste jeg ikke liker med det merke er at det ikke finnes 2-delte sett i vinterklær,kun i regntøy:-)
*Rutletutt* Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 Begge mine har har og har hatt Reima Tec - lillesøster har arvet etter storebror. Kjempebra dresser! Syns noe av det som er så bra med de er at de er lette og ikke så stive og klumpete som mange andre vinterdresser jeg har sett på.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Har reimatec til begge Kjøper på tilbud til eldste, mens minste arver
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Jentungen på 6 fikk en dress av et eller annet slag, kjøpte på barnas hus. Det var et krampekjøp siden hun egentlig har 2delt, men plutselig bare MÅTTE ha en dress.. Minsten har Lassie på andre året, og den er helt suveren!
Koala *g07* Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Har hatt Reima, Name It, Stormberg og en fra Europris. Ganske fornøyd med alle sammen. Hovedsaklig brukt Reima, men de siste årene har han brukt både Stormberg og fra Europris i barnehagen. Har ikke vært kald og våt av de mer enn av Reima sin. Nå skal det sies at denne vinteren har vi ikke hatt noe slaps enda, så gjenstår å se hvordan det blir da, men de fleste dresser blir våte i slikt vær.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. januar 2011 #19 Skrevet 10. januar 2011 Friends dressen fra coop. Koster opprinnelig 600 kr men fikk den for 250 fordi det var fjorårets modell. Er fornøyd med dressen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå