Gå til innhold

HASTER, ANG. KVALMESTILLENDE


Anbefalte innlegg

Skrevet

som allitd er jeg fortsatt kvalm i uke 21. Pyton. Sist brukte jeg afipran, det kan jeg ikke bruke lengre. grunnen til det er at jeg blir så trøtt av de at jeg ikke klarer å holde meg våken. har to barn jeg skal ta meg av. Skal til lege snart. Hvilke kvalmestillende bruker dere og funker de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, jeg brukte kun ingefærtabletter, eller drakk ingefær te:) Det hjalp meg, i di verste ukene av kvalmen, uke 8-11 tok jeg 2 ingefærtabletter 1 time før jeg stod opp av sengen:) Slik fungerte jeg hele dagen uten plager av kvalmen. Det står på gevita sinn pakke at enn ikke skal bruke ingefærtabletter over lengre tid.. men jeg tok maks 2 stk til dagen, så gikk jeg ned til 1 stk og drakk heller litt mer ingefær te, spiste isbiter, kamomille te:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...