Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 som allitd er jeg fortsatt kvalm i uke 21. Pyton. Sist brukte jeg afipran, det kan jeg ikke bruke lengre. grunnen til det er at jeg blir så trøtt av de at jeg ikke klarer å holde meg våken. har to barn jeg skal ta meg av. Skal til lege snart. Hvilke kvalmestillende bruker dere og funker de???
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Heia, jeg brukte kun ingefærtabletter, eller drakk ingefær te:) Det hjalp meg, i di verste ukene av kvalmen, uke 8-11 tok jeg 2 ingefærtabletter 1 time før jeg stod opp av sengen:) Slik fungerte jeg hele dagen uten plager av kvalmen. Det står på gevita sinn pakke at enn ikke skal bruke ingefærtabletter over lengre tid.. men jeg tok maks 2 stk til dagen, så gikk jeg ned til 1 stk og drakk heller litt mer ingefær te, spiste isbiter, kamomille te:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå