Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har fått en positiv G-test uten å være gravid, så dette er litt ukjennt terreng for meg... Har veldig "rar" mens denne gangen som lksom aldri kommer igang, så jeg ville bruke opp en test jeg hadde liggende. Husker ikke navnet på den, men den er hvit med blå kork og får rosa streker. En av disse litt rimeligere på apoteket... Quick respons kanskje? Saken er at det ikke kom noen strek i det hele tatt, hverken test eller kontroll... urinen trakk ikke inn rett og slett, så jeg prøvde å bruke den omigjen etter en god stund etter å ha gitt opp å få frem noen strek... da kommer det opp 2 streker, men begge er veeeeldig svake, nesten usynlge, men de er rosa... Er testen positiv? Eller er den bare helt ødelagt? Kommer til å dure innom apoteket uansett senere i dag, for det der orker jeg ikke å gå rundt å grunne på..., men har noen opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 "Har ALDRI fått en positiv G-test uten å være gravid" skulle det stå... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå