klar for 3? Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er så i tvil. Jeg ønsker meg tre barn og mannen er på gli. Han syns det er mer enn nok jobb med to egentlig, men dersom vi skal ha et barn til vil han at vi skal begynne snart. Vi er begge over 30 og vi ønsker vel å være ferdig med småbarnsperioden før vi er 40. Jeg er gjerne med på å begynne prøvingen nå, men jeg klarer ikke helt å manne meg opp til en ny graviditet. Minsten er 11 mnd og det siste svangerskapet var tungt og jeg var mye syk. Fødselen var egentlig veldig fin, men i det siste når jeg ser på jormødrene etc får jeg helt angst for å føde på nytt. Fler som har det sånn? Hvordan løste dere det?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Her er nummer 3 på vei og jeg tenker det samme som deg ang fødsel. Vel, det er jo noe som må gjøres på den ene eller andre måten og jeg får bare tåle det! Etterpå har man jo den vesle resten av livet:) Jeg har to barn på 4 og 2 år og jeg tenker mange dager at hvordan skal dette gå med en til??? Mens en time etterpå så leker de så fint sammen og er så glade i hverandre. Da blir det perfekt med en til:) Hvis du var mye syk så kanskje du skal vente noen måneder til slik at du har opparbeidet deg litt mer overskudd og at minsten er enda litt større og klarer seg mer selv? Lykke til med avgjørelsen, jeg tror virkelig ikke man angrer på å få en til!
klar for 3? Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Ja det er sant, jeg må nok bare hoppe i det. Det som kommer inn må jo komme ut igjen også. Kanskje fødselsangsten forsvinner litt under graviditeten:) Vi kommer nok uansett til å vente litt til. Så slipper jeg å føle at jeg går konstant gravid
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har en veldig selektiv hukommelse, så jeg bare gledet meg til svangerskap og fødsel, selv om jeg også var mye dårlig under begge de første sv.skapene. Men det går jo på en måte uansett! Er over kvalmeperioden nå, og er i mye bedre form enn tidligere. Vi gleder oss til å få tre som er ganske tette i alder, men du kan jo godt vente noen måneder til hvis minste bare er 11 mnd! Vi har 1 1/2 mellom de to første, så 2 1/2 mellom nummer to og tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå