*søtesmå* Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Er det noen som erfaring med denne butikken? Regnes det for å være en dyr butikk? Skal ha meg brudekjole (jippi:)) og lurer litt på å bestille time her. Men avhengig av prisklasse...
gullis og snuppis Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Gratulerer! Så stas Jeg kjøpte brudekjolen min på unik brudestudio, men var også innom diin og prøvde kjoler her. De hadde da kjoler i flere prisklasser. Fra 7-8000 til over 20 000. Jeg var vel innom omtrent alle brudesalongene i oslo og prøvde kjoler. Både fordi jeg ville være helt sikker på at jeg ikke gikk glipp av noen - og fordi det var så gøy å prøve (er jo som regel eneste gangen i livet man får ha på seg så flotte kjoler). Så var jeg deg ville jeg bestilt time for å prøve. du forplikter deg uansett ikke til å kjøpe. Lykke til med valget og den store dagen :-) PS: Og når det gjelder pris fikk jeg inntrykk av at agape kanskje hadde de billigste...
gullis og snuppis Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg vurderer forresten å selge min nå. Den er i str 36, stroppeløs og klassisk-romantisk i stilen. Om det kunne være noe for deg kan du jo sende meg en pm med mailadresse så kan jeg evt sende deg bilder og pris
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg kjøpte kjolen min der for snart 3 år siden- den kostet opprinnelig 12 000 kr, men jeg fikk den for 8000 fordi den var utstillingsmodell =) Ikke av de billigste butikkene, men veldig godt utvalg og flinke folk som jobber der, så var jeg deg ville jeg absolutt bestilt time til prøving, for man forplikter seg jo uansett ikke!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 (kjolen min er forresten til salgs nå, og bilde finner du på profilen min her inne- veldig spesiell og unik kjole som skiller seg litt ut fra mengden av kremhvite bløtkaker hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå